Haarbal schreef:Als restauranthouder ga je mensen MET kinderen die zich misdragen ook niet wegsturen. Want dan heb je de poppen aan het dansen op FB/twitter etc! En dat komt je (goede) naam als restaurant niet ten goede lijkt me. Een bordje bij de ingang en/of jezelf profileren als kindvrije zaak lijkt mij dan een prima alternatief!
Waarom niet? Als die kinderen ontzettend storend zijn, dan jagen die net zo goed alle andere klanten weg. In zo'n plek ga ik niet meer binnen als ik merk dat ze niet kunnen zorgen dat ik rustig en ontspannen van mijn maaltijd en avondje uit kan genieten.
purny schreef:Liever kindvrije bussen dan kindvrije horeca. Vind het zo irritant dat een kind de hele bus bij elkaar gilt en jankt en krijst. Dat terwijl je een hele dag gewerkt hebt en je wil uitrusten
Toen ik nog met de trein naar werk ging was dat een enkele rit van 60minuten. Heb 2 weken lang elke werkdag de hele rit met zo'n kind opgescheept gezeten. Klonk als nagels over een schoolbord. Het heeft me véél moeite gekost om die misthoorn niet door een venstertje de trein uit te mikken.