Dierenactivisten bezetten varkensstal in Boxtel

Moderators: EvelijnS, benangelique, Hanmar, Polly, Shanna, khirshanta, Dani

xxCYNNxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-19 14:48

dat is het voornamelijk idd; niet bereid zijn zich in te lezen en te veranderen, want punt 1 is met alle media tegenwoordig niet echt meer een excuus.
Je moet zo'n beetje in een plaggenhutje op de hei wonen zonder enige faciliteiten wil je niet meekrijgen dat vet, bewerkt en veel eten en daarnaast voornamelijk bank hangen zo ongezond als wat is. Dus dat zou je dan al aan het denken moeten zetten als je menu voornamelijk daaruit bestaat en de rest van je levensstijl.

Het is voornamelijk niet bereid zijn te veranderen. Ook zonder een sportabbo/vereniging kun je aan genoeg beweging komen....maar je moet dat idd wel zelf willen en dat willen velen niet.

A life without passion is like dancing to no music
Paulina - Ixion x Bravour jun 1997 - 7 nov 2016
TROY 26-4-1998- 10-8-2011 mn trouwe meissie RIP
Goliath - Gracio ( Gzhat x Ixion) x Casanova Boy endurance klasse 1 + 2.....41 goedgekeurde km's

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-19 14:50

Ik vond dat programma van Jamie Oliver die probeerde mensen te laten koken daarin ook heel verhelderend. Dingen die ik zo logisch vind, die voor die mensen totaal vreemd zijn. Het lijkt soms zo simpel, maar blijkbaar is het dat niet...

Ik geloof ook niet dat het alleen maar "niet willen" is. Maar vooral het toepassen van alles wat je in de media ziet (wat overigens niet altijd verhelderend werkt, want de media roeptoetert ook vanalles) op je eigen patroon, op een rijtje krijgen waar je moet beginnen en dan nog je leefstijl aanpassen...

Kom maar op met die kerstmuts op mijn hoofd!

Mazida

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-19 17:40

Even een update. Dezelfde activisten zijn weer een stal binnengevallen, dit keer in Ierland :( . Laat maar zien dat die mensen niks hebben geleerd. Boer krijgt weer veel ellende op zijn dak, de varkens stress en zitten zonder eten :o en dan hebben we het nog niet over de mogelijke verspreiding van de Afrikaanse pest. Dit kan ├ęcht niet :(

https://www.agriland.ie/farming-news/in ... ed-by-rds/

FrNo

Re: Dierenactivisten bezetten varkensstal in Boxtel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-19 17:56

Hopelijk zijn ze in Ierland strenger.
Want blijkbaar zijn ze hier niet (streng genoeg) gestraft.

Loretta

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-19 18:23

Mazida schreef:
de varkens stress en zitten zonder eten :o en dan hebben we het nog niet over de mogelijke verspreiding van de Afrikaanse pest. Dit kan ├ęcht niet :(

Dieren mishandelen om voor dierenrechten te strijden. Je moet er maar opkomen.

Die lui zijn echt volledig ontspoord.