Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, Mondy, Sica, Mjetterd, ynskek, Giolli, Dani
xxxmh schreef:Vanaf morgen beginnen haha want vandaag was mijn ontbijt 2 oliebollen en het wordt zo pizza.
Iemand nog tips voor als je thuis woont want ik eet gewoon in de avond mee met de pot en dat kan niet altijd even gezond zijn ivm lastige eters in het gezin.
Dieuwke_ schreef:xxxmh schreef:Iemand nog tips voor als je thuis woont want ik eet gewoon in de avond mee met de pot en dat kan niet altijd even gezond zijn ivm lastige eters in het gezin.
Ik kook eens in de zoveel tijd een grote pan met kip en groente en dat verdeel ik over bakjes. Die stop ik in de vriezer en als mijn ouders iets eten wat even niet in mijn plan past voor die dag, dan heb ik kip en groente om op te warmen.
MamaMiesje schreef:Meliaforever schreef:Mijn valkuil is vooral chips en chocola.Kan daar echt van genieten ook. Dus zoek nog iets wat dat een beetje vervangt.
Waarom jezelf het (helemaal) ontzeggen? Je kan het natuurlijk ook hier en daar incalculeren, zeg maar
Jolliegirl schreef:Ik vandaag ook weegmoment gehad.
89,7
Onder de 90!
Ik eet sinds 1 week geen mayo meer, geen frisdrank, geen suiker.
En ik probeer nu brood te minderen.
Voel me trots!
Gebruikers op dit forum: _Floortje, anjali, brittien, DieL_Zor, Esbjerg, Facebook, Felicxa, fokfanaat, Googlebot, ista, Jette, Mereltje, Moestuin, Nanu, sanke96, Sjofel, Snoopysnoep en 52 bezoekers