Afvallen 2019

Moderators: Polly, Ladybird, ynskek, Hanmar, Mondy, Shanna, Princesj, Dani, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Ruby1995

Berichten: 4148
Geregistreerd: 13-05-09

Re: Afvallen 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-19 13:54

Ik meld mij ook!

Vanaf morgen moet ik er echt (weer) aan geloven. Ik wil er echt 15 kg af hebben.

Dus wie weet komen hier nog handige tips etc voorbij .

C'est la vie ♥


Ruby1995

Berichten: 4148
Geregistreerd: 13-05-09

Re: Afvallen 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-19 22:05

Hoi hoi!
Even een vraagje. heb mij al vaker gemeld in dit topic (volgens mij) en ga weer aan de slag.

Nu vroeg ik mij af of jullie nog ideeen hebben voor broodbeleg, ik weet wel een paar dingen maar ben daar al zo op uit gekeken dus dacht misschien weten jullie nog iets; dus ben benieuwd :-)

C'est la vie ♥

Ruby1995

Berichten: 4148
Geregistreerd: 13-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-19 08:06

Flying_Angel schreef:
@jitske: bedankt voor de tips! Heb een Bossche bol een 7 gegeven, dus niet genomen!

@Ruby: smeerkaas zo laag mogelijk, kipfilet, sla met paprika/avocado/komkommer etc, paprikaspread, hüttenkäse, gegrilde groente.
Halvarine of margarine uit een kuipje op elke boterham Informatie
Zuivelproducten: 20+ en 30+ kaas, hüttenkäse, zuivelspread, mozzarella, zachte geitenkaas
Ei Informatie
Noten en notenpasta en pindakaas met 100% pinda’s of noten, zonder toegevoegd zout of suiker
Zelfgemaakte hummus (kikkererwtenspread) of andere bonenspread zonder zout
Vis zoals zalm, makreel, forel, tonijn of haring
Groente en fruit, zoals tomaat, komkommer, paprika, radijs, gebakken champignons, gegrilde courgette, avocado, banaan, appel en aardbei


Dankje! Hier heb ik wat aan :-)

C'est la vie ♥

Ruby1995

Berichten: 4148
Geregistreerd: 13-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 18:40

Mag ik jullie om advies vragen?

Ik ben nu weer een week bezig. En ik weet niet zeker dat ik t goed doe qua voeding.... dus ik dacht laat ik even plaatsen wat ik vandaag op heb.

O: lichtgewicht volkoren cracker met linera smeerpate
T: 2 gele kiwi’s
L: 3 volkorenboterhammen met makreel
A: 1,5 broodje (bruin) met Philadelphia bieslook, zalm, rucola en een beetje dille dressing
Na het zwemmen: boer n yoghurt vanille met beetje muesli (170gr yoghurt)

Heel de dag door drink ik water en zometeen nog een kop thee. En dus aan beweging heb ik net 40 banen gezwommen.
Ik eet trouwens maar 2x in de week ongeveer brood savonds, verder wel normaal eten.
Ik houd erg van brood en vind het lastig om te beslissen tussen 2 of 3 boterhammen tussen de middag. Maar volkoren eten is erg belangrijk voor mij ivm darmprobleem.

Hebben jullie misschien tips of opmerkingen?

Ik doe overigens wel nog ook normaal eten (bijv een keer per week frietjes) omdat ik niet op een streng dieet wil maar wil wel gezondere keuzes wil maken!

C'est la vie ♥


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Arlette_, Bloempje13, CathyTBP, Dyphusion, ElineBungle, goldith, littletash, margreet4, maxie, NadjaNadja, Sorro, tmr001, Vaiqua, xLissy, Zwerte en 61 bezoekers