Afvallen 2019

Moderators: EvelijnS, Polly, Ladybird, Hanmar, Shanna, Princesj, Dani

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wescha

Re: Afvallen 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-18 01:38

Ik meld mij ook maar...

Ik was in september begonnen, maar het lukte mij gewoon niet.
Dus vanaf 1 januari ga ik het weer proberen. 2x in de week sporten en op mijn voeding letten.

Ik werk alleen maar nachtdiensten, wat het voor mij erg lastig maakt qua voeding. Daarbij ben ik soms echt kieskeurig en niet heel creatief als het om eten gaat.
En door de nachtdiensten beweeg ik echt veel te weinig.

Mijn doel: minimaal 20 kilo

Mijn grootste probleem is het onregelmatige ritme, te weinig bewegen en heb vaak snaaimomenten

Wescha

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-18 07:08

Linnie050 ik heb zelf ook weight watchers gedaan. Bij was het zo dat ik veel af viel echter toen ik stopte ging ik weer verder op mijn oude patroon en daardoor kwam ik weer aan. Ik denk dat bij al dat soort producten (herbalife, ww) je daarna wel moet beseffen dat voeding en beweging heel veel doet.

ik moet mij er zelf gewoon bewust van maken dat 1 x per weer iets lekkers helemaal niet erg is. Echter gaat het bij mij eerder om elke dag en soms meerdere keren per dag.

Vervelen doe ik mij nooit, maar mijn vriend eet aan een stuk door en die komt geen grammetje aan. waardoor ik dus heel vaak met hem mee doe.

Naar het werk neem ik het gewoon mee :+ daar kan ik dus wel wat aan doen. Maar doordat ik de hele nacht alleen ben ga ik alles dus wel opeten en beweeg ik te weinig.

Wescha

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-19 05:31

Ondertussen aangemeld voor app en fb.

Ik vind het zo lastig om te beginnen. Ik werk alleen maar nachtdiensten en heb nog 2 kleine kinderen. Dus heel veel onregelmatigheid.

Ik heb koolhydraatarm geprobeerd, maar dat kost mij gewoon teveel tijd om alles klaar te maken. Want mijn wederhelft en kinderen wil ik wel gewoon alles laten eten. Verder slaap ik dus vaak overdag, dan druk met de kinderen, pony's, sporten en dan nog weer slapen.

Ik kan dus niet echt een goed dagmenu / weekmenu bedenken waar ik dus van af ga vallen. (letterlijk en figuurlijk ;-) )

Wescha

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 20:17

Ik blijf maar schommelen, ik vind het zo lastig om op mijn eten te letten. Ik werk alleen maar nachtdiensten wat het niet makkelijker maakt.

Ik moet strenger zijn want ik weet dat het kan maar ik vind het zo lastig.

Ook naar de sportschool gaan lukt mij niet

Hoe doen jullie dat allemaal?

Wescha

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 20:23

Snoepen blijft hier een dingetje. Vooral in de nachtdiensten. Drinken is ook een groot probleem. Ik weet dus waar het aan ligt maar het lukt mij gewoon niet.

Ik probeer het sporten in te plannen maar na een nachtdienst ben ik te moe en er vooraan is lastig met slapen en de kids. Als ik vrij ben heb ik de kids dus dan lukt het mij ook niet.

Als ik er eenmaal ben lukt het ook wel maar de stap er na toe is zo groot.

(Baalt van zichzelf... sorry voor mijn egopost)

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie