Afvallen 2019

Moderators: EvelijnS, Dani, Shanna, benangelique, Ladybird, Hanmar, Polly

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Gimme_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-19 12:26

Ik meld me als het mag! Ik zou graag 5 kilo kwijt willen. Ik zit in principe prima in mijn vel (ben mijn hele leven al wat zwaar). Maar met 5 eraf zou het net even wat beter zijn.

Ik moet het vooral zoeken in een goede balans tussen wat te eten en bewegen. Sportschool ga ik niet aan beginnen. Ik wil best gaan hardlopen, maar ook daarvoor ontbreek mij de motivatie (nu). Ik ben vooral druk met mijn eigen (nog onbeleerde) paardje en het rijden van een paardje van iemand anders.

Ik wil heel graag 's ochtends over op ontbijt smoothies. Wie heeft er voor mij een paar fijne recepten?

Heb een tijdje KHA geprobeert, ging op zich best aardig. Nu is het allemaal zoveel mogelijk meergranen en volkoren. Tussendoor eigenlijk niets, of een stuk fruit. Frisdrank drink ik sowieso niet en chips alleen in het weekend.

Ride softly, Listen carefully and Love completely
~~~~Haidas Magic Joy~~~~
[WN-AM] [VOLG]Joy, van Guppie naar Showstopper

Gimme_Joy

Re: Afvallen 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-19 13:46

Oh my...

Gister wéér een reep Tony's gekregen... zit nu op 3 repen en ik weet niet hoeveel losse chocolade... {:)-:(

~~~~Haidas Magic Joy~~~~

Gimme_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-19 14:57

Sall schreef:
Hooooi!
Mijn bmr blijkt 1305 te zijn

Leuk hoor eind 40 en een smurf te zijn..

-O-

:(:)

1532 is ook niet veel... Maar ik beweeg veel meer dan waar ze vanuit gaan.

~~~~Haidas Magic Joy~~~~

Gimme_Joy

Re: Afvallen 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-19 15:27

Ik ga toch eens wat calorieën tellen. Ik kan me niet voorstellen dat ik met een bakje magere yoghurt met muesli, twee boterhammen met kaas/worst en een appel, en een normaal bord avondeten boven de 1500 kom op een dag... >;)

~~~~Haidas Magic Joy~~~~

Gimme_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-19 15:50

MarlindeRooz schreef:
Gimme_Joy schreef:
Ik ga toch eens wat calorieën tellen. Ik kan me niet voorstellen dat ik met een bakje magere yoghurt met muesli, twee boterhammen met kaas/worst en een appel, en een normaal bord avondeten boven de 1500 kom op een dag... >;)

Dat kan maar zo als je te veel muesli doet, daar zit best wel veel kcal in (want noten, rozijnen, honing en suiker etc).

Ik heb trouwens al een hele gave net iets te kleine fitnessbroek klaar liggen als motivatie. :=

Ik heb altijd alleen muesli zonder al die meuk. Geen noten en rozijnen (vind ik niet lekker, van die taaie rozijnen en muffe noten haha!) en gooi er zelf nog havervlokken doorheen.

Ik ben benieuwd. Wellicht schep ik 's avonds teveel op. Dat is het enige. Moet wel zeggen dat ik al jaren hetzelfde gewicht heb. Nu zepfs wat afgevallen nadat ik gestopt ben met de pil.

~~~~Haidas Magic Joy~~~~

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie