Afvallen 2019

Moderators: EvelijnS, Dani, Shanna, benangelique, Ladybird, Hanmar, Polly

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

lovelys

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 10:39

Mag ik ook meedoen?

Ik ga het in 2019 proberen door naar mijn huisarts te stappen en te kijken of ik met behulp van een dietist mijn eten/ levensstijl kan omgooien. Ik ben al sinds mijn 11e bezig met afvallen en soms val ik ook wel af, maar het komt altijd er weer bij.

Nu wil ik proberen om definitief wat slanker te worden en wil ik dus deelnemen aan een GLI (geintegreerde leefstijl interventie). Ik zou graag een bmi hebben van 25 en mijzelf weer fijner willen voelen in mijn lichaam.

lovelys

Re: Afvallen 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 09:16

Wow wat bewegen jullie veel Evelien en San87!

Ik ga zo naar de huisarts en hoop dat ik mij mag aansluiten bij de GLI (geintegreerde leefstijl interventie).
Ik zit niet aan de bmi 30, maar heb wel veel familieleden met hart en vaatziekten. Dus ik hoop het echt. Anders maar naar een dietist.

lovelys

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 15:13

Pfff hier een rotdag.
Nu al veel te veel gegeten :(

Wel ben ik naar de huisarts geweest en ben ik doorverwezen naar de geintegreerde leefstijlintervantie (GLI). Daar ben ik wel super blij mee.
Helaas zijn nog niet alle contracten rond en moet ik nog wachten om te kijken of er een gecontracteerde GLI coach hier in de buurt zit.
Alles ff afwachten dus!

Kiddokids: Lekker om direct 2 kg kwijt te zijn!

Ik wandel zelf ook redelijk veel. Daarnaast rijd ik 1 keer per week paard (manege) en kickboks ik 1 keer per week. Ik haal de 10.000 stappen bijna elke dag.

lovelys

Re: Afvallen 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-19 13:54

Mag ik mij ook melden?

Ik ben sinds gisteren begonnen met het programma Cool, geintegreerde leefstijl interventie.
Gisteren direct goed met de neus op de feiten gedrukt, dat ik mijn eetbuien toch echt onder de knie moet gaan krijgen.

@Skinfaxi, ik heb precies hetzelfde probleem. Ik moet juist voor die tijd meer gaan eten. Mijn ontbijt en lunch moeten calorierijker (met goede voedingswaarden) en voordat ik ga fietsen moet ik ook wat eten. Daarnaast inderdaad iets klaar hebben staan (voor mij gaat het om extra groenten).

Voor nu moet ik kijken wanneer ik wel en niet eetbuien heb, of ik mijn lunch en ontbijt goed heb en of ik de dag ervoor mijn voorbereidingen heb gedaan.
Dit evalueer ik dan elke week, om te kijken of er ook patronen zichtbaar worden. Ik moet dus elke dag aangeven op een formulier of mijn doelen zijn behaald en zo nee waarom niet.

Ik mag verder "gewoon" eten. Behalve dus op het specifieke vreetbui moment (bij mij tussen 4 en 6). Zo ga ik steeds meer stapjes maken naar een andere leefstijl.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie