Afvallen 2019

Moderators: Shanna, Dani, EvelijnS, Polly, Ladybird, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Sjors__

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-19 10:23

Ik meld mij ook.

Lees al een tijdje mee en ben vandaag ook weer fanatiek begonnen. Ik wil graag een aantal kilo afvallen, vooral nadat ik mijzelf wilde aanmelden voor stamceldonatie maar ik daar helaas te zwaar voor ben. Toch wel een flink realisatiemoment.

Ik doe ook aan intermitterend fasting (11 tot 19), werkt voor mij erg goed! Daarnaast vul ik alles wat ik eet in op de myfitnesspall app, ik verbied mijzelf niets als ik maar binnen mijn aantal calorieën blijf.

Sjors__

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-19 14:28

Dreamy schreef:
MarlindeRooz schreef:
Ik kan ook heel goed niks eten tot 11, maar dan vind ik het lastig want ik wil zo gaan sporten en dan eet ik niks. :=

Dus eet zo maar 2 crackers oid?

Je kunt ook gewoon op nuchtere maag proberen te sporten :j mij lukt dat bijv. prima. Je mag dan wel oa zwarte koffie/thee/water drinken en als ik dan een half bakje zwarte koffie neem als pre workout dan ga ik verder op een lege maag als een malle :)) Maar dat moet je even uitproberen.
Ik ga het intermittend fasting ook weer oppakken, heb namelijk een nieuwe baan met kantoortijden *\o/* (goed begin van het nieuwe jaar).

Ik heb dumbells besteld voor thuis, wil op de dagen dat ik het niet red om naar de sportschool te gaan wel wat met gewichten blijven doen! :D We (mijn vriend en ik) kijken ook nog even voor een fitnessbank erbij! Ben trouwens erg benieuwd naar die work outs van Jillian, is dat goed te doen??
Ik woon in een appartement en heb al eerder Insanity gedaan, maar daar hadden de onderburen ondanks de sportmat toch wat last van :o (dat was veel springen ook)

Gefeliciteerd met je nieuwe baan!

Ik sport inderdaad ook altijd op een lege maag. Wel goed drinken van te voren

Hoe blijven jullie genoeg bewegen bij een kantoorbaan? Ik betrap mijzelf erop dat ik vaak de hele dag zit en alleen een paar meter loop naar het koffiezetapparaat. Heb wel een fijne Activity tracker die mij ook een melding geeft als ik te lang zit maar haal de 10.000 stappen zelden.

Sjors__

Re: Afvallen 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-19 15:06

Een bal is inderdaad het proberen waard, ben alleen bang dat ik de hele tijd mijn collega's ga irriteren door te gaan 'bouncen' haha. Mijn baas is momenteel bezig om sta bureaus te regelen, dat lijkt mij ook wel fijn!

Ik ontbijt vaak met 250 gr magere Franse kwark, 20 gram ongezouten nootjes en speculaas kruiden. Vult erg goed.

Sjors__

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-19 21:51

Hier ook nog een doos merci staan, heb er twee opgegeten en en de doos weer weggelegd. Normaal zou ik gelijk de halve doos verorberen maar dit geeft toch een beter gevoel

Vandaag stond er een etentje van werk gepland maar dit ging niet door, ipv pizza sperzieboontjes gegeten. Goede dag vandaag!

Sjors__

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 16:31

Leuk Berriepi, ik volg je account! Heb een tijd echte 'instagram fitgirls' gevolg maar werkte echt averechts qua motivatie. Veel te gemaakt en over de top

Vind je ontbijt er wel goed uit zien Dreamy! Houd alleen niet van hüttenkäse, dat zou ik weglaten.

Hier is de weegschaal leeg dus kan momenteel niet wegen. Wel jammer want heb nu geen startgewicht en de eerste week gaat het altijd erg hard haha

Sjors__

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-19 11:03

Wauw iedereen is goed bezig!
Hier nog steeds geen batterij in de weegschaal gedaan, iets met uitstelgedrag :o

Een lekkere maar wel verantwoorde lunch vinden vind ik ook lastig. Dagen dat ik werk neem ik gewoon brood mee maar als ik een dag thuis ben (zoals vandaag) wil ik graag iets anders dan gewoon brood eten. Laats een recept van Fitchannel getest voor (healthy) Pita Kipgyros, deze was goed door de test gekomen :9

Afbeelding

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie