Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, Mondy, Giolli, Dani, Mjetterd, Sica, ynskek
Es_ther schreef:Doe maar niet San, willen je nog langer mee hebben.
Er vroeg iemand hoe fanatiek er gesport wordt, ik loop 1a 2 keer in de week hard, vaak samen met vriendlief. Daarnaast 1/2 keer in de week sportschool, daar zowel cardio als krachttraining.
En ik rij 3/4 keer in de week paard. Verder fiets ik overal in de stad er naar toe. Betalen voor de bus en de auto kan je hier amper gratis kwijt, dus dan is de keuze voor de fiets makkelijk!
Yonker schreef:*Breekt toch even in*
Hoe lang ben je dan San?? Ben je heel klein??
Hier kan je BMR berekenen https://happyhealthy.nl/bmr-berekenen/
Dat zijn dus de kcal die je verbrand als je helemaal niks doet, dus niet eens je hand optillen of knipperen met je ogen. Daaronder eten is echt heel onverstandig. Als je gewoon normaal beweegt dan is aan te raden als je af wil vallen om zo'n 200 a 300 kcal boven je BMR te gaan eten
Britt_Sisi schreef:Mijn avond eten vanavond:
[ [url=m/EnhZog.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ruim genomen 603 calorieën. Heerlijk gegeten! Best hoog in calorieën, komt voornamelijk door de brie en walnoten, maar ik had nog aardig wat over om op te vullen!
lovelys schreef:Wow wat bewegen jullie veel Evelien en San87!
Ik ga zo naar de huisarts en hoop dat ik mij mag aansluiten bij de GLI (geintegreerde leefstijl interventie).
Ik zit niet aan de bmi 30, maar heb wel veel familieleden met hart en vaatziekten. Dus ik hoop het echt. Anders maar naar een dietist.
xJennifx schreef:Goed bezig iedereen!!![]()
Die chocomel ziet er heerlijk uit! Gefeliciteerd met je scriptie geeft vast een goed gevoel!
Hier gaat het wel goed vandaag maar merk dat ik toch wel een lastige tijd heb tussen vier en zes smiddags. Heel gevoelig voor snackendus zit nu maar met een klein schaaltje yoghurt met een beetje granola.
Gebruikers op dit forum: ComscoreBot en 18 bezoekers