Meliaforever schreef:We hebben allemaal hetzelfde probleem zo te lezen.De 3-6 honger/lekkere trek.
"Vier uur, Cup a Soup!"-momentje

Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, Mondy, Sica, Mjetterd, ynskek, Giolli, Dani
x_Rebecca schreef:Mijn weekend ging niet zoals ik wilde, vooral eigenlijk door mijn lieve slanke ik-kan-alles-eten-verloofde.
naomiiiii schreef:Waar haal je die broodtrommel met meerdere vakjes?
Puppetje schreef:Hier zijn ook mensen die weight watchers volgen toch?
Hoe zit het met de Griekse yoghurt mager, is dat gelijk aan Griekse yoghurt 0% vet.
Omdat ik niet in Nederland woon kan ik de cursus niet volgen en ook niet de merken kopen die in de Nederlandse supermarkt te koop zijn. Ik volg mu sindskort het online programma, maar heb toch wat vragen.
Hoeveel porties met 0 punten waarde mag je eten op een dag. Heel veel fruit lijkt me toch ook niet de bedoeling toch?
_San87_ schreef:MamaMiesje schreef:Bij WW noemen ze dat een "plateau". Soort van dat je lijf er nog niet aan wil, maar als je gewoon doorgaat, kan het wel lukken
Ja, dat bedoel ik idd.
LadyMadonna schreef:Snaaien is echt mijn grote valkuil, zolang ik bezig ben taal ik er niet naar, maar als ik bijv een vrije middag heb.... hopeloos....
Gebruikers op dit forum: DideH, friezenfan2, Jenny21, Marije_1997, Nancy__, secricible, xMarlissa, xxxmh, Yentaah en 118 bezoekers