Afvallen 2019

Moderators: Nala, Mondy, Mjetterd, ynskek, Polly, Ladybird, Giolli, Hanmar, Princesj, Dani

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

x_Rebecca

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 17:35

Ik meld me ook.
Aankomend jaar ga ik trouwen. Ik ben al even bezig met sporten (1x per week aquajoggen, 1x per week uurtje baantjes trekken en elke dag 10 minuten arm-workout en springtouwen). Ik heb alleen afgelopen weken iets te vaak een van de activiteiten overgeslagen, dus daar zal ik sowieso weer wat meer op moeten letten.

Op 6 maart moet ik mijn jurk weer passen en wordt hij op maat gemaakt, dus dan hoop ik op mijn streefgewicht te zijn (het liefst -7kg maar -5kg is ook okee). Bij mij ligt tot nu toe ook vooral de focus op strakker worden en minder op afvallen, maar ook het gezondere eten moet maar weer even boven tafel komen :D.

Meest lastige voor mij, ik heb korte pauzes (20 min waarbij ik nog naar de personeelskamer moet lopen, soms spullen moet opruimen/klaarzetten voor de volgende les of nog leerlingen heb zitten). Ik hou niet van brood en ik ben bizar slecht in ontbijten en ik ben allergisch voor de meeste fruitsoorten. Verder vergeet ik vaak te drinken overdag....

Eerder was eiermuffins echt een uitkomst voor mij, maar dat kun je ook niet elke dag eten natuurlijk... als ik dan rond 5 uur thuis kom heb ik enorme trek en ga ik snaaien, mijn vriend is meestal niet voor half 7 thuis, dus daar zit een vrij groot gat tussen...

You breathe oxygen? Oh my! We have so much in common! :')

x_Rebecca

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-19 09:13

Hier ook een weegmomentje gedaan.
Sinds 2de kerstdag -3,4. Maar met kerst hield ik volgens mij ook extra vocht vast, want met mijn 'normale' gewicht is het nu -1,8kg. Goed begin in elk geval. Hopen dat ik het op het werk ook vol kan houden.

x_Rebecca

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-19 17:53

Wat goed MamaMiesje! Die op tijd naar bed strategie is herkenbaar..

Een blauwe bol zou bij mij niet werken. Meer iets roze en glitterigs of vuurwerk ofzo.
Mijn tante heeft een stappenteller. Als je voldoende stappen hebt gezet op een dag, is dat ding heel enthousiast en krijg je allerlei toeters en bellen. Nu laat ze dus soms maar gewoon mijn nichtje/neefje er mee rondrennen, dan krijgt ze tenminste het applaus :').

Mijn weekend ging niet zoals ik wilde, vooral eigenlijk door mijn lieve slanke ik-kan-alles-eten-verloofde. Eerst moest hij gisteren voor het boodschappen doen naar de snackbar, want hij had nog niet geluncht, dus moest ik mee... toen ben ik gezwicht voor een frikadel. En vandaag begon hij uitgebreid chips te eten, terwijl dat echt het enige is waar ik ├ęcht geen rem mee heb. 'Eentje kan wel'.... grrr.

Morgen maar weer beter mijn best doen. Scheelt dat ik vandaag wel 5 kalverhokken heb uitgemest en de paardenstallen netjes heb gemaakt.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie