Heb mezelf vorig jaar wel heel erg laten gaan wat betreft eten en als er zelfs geen rek in mijn sportlegging zit is het einde verhaal

Vind het echt heel knap van de mensen die het al een jaar volhouden

Moderators: Nala, Mondy, Mjetterd, ynskek, Polly, Ladybird, Giolli, Hanmar, Princesj, Dani
Sall schreef:https://uitpaulineskeuken.nl/2015/01/5- ... rtjes.html
Inspiratie voor mensen die op zoek zijn naar gezonde (zoete) tussendoortjes
Al is het ook met deze tussendoortjes hetzelfde als met de standaard dingen: geniet maar doe het met mate
IsaCalixa schreef:Wat vinden jullie eigenlijk van lopen qua beweging? Ik heb zelf zo'n stappenteller en als ik heb gewerkt heb ik soms wel 10.000 stappen gemaakt. Bij mijn werk moet ik daarbij ook nog wel vaak bukken, dingen tillen etc..
"Officieel" gezien wordt wandelen volgens mij alleen als beweging meegeteld als je stevig doorstapt. Maar toch vind ik ook een dag door een stad slenteren bijvoorbeeld anders dan een hele dag op de bank hangen.
_San87_ schreef:xJennifx schreef:Goed bezig iedereen!!![]()
Die chocomel ziet er heerlijk uit! Gefeliciteerd met je scriptie geeft vast een goed gevoel!
Hier gaat het wel goed vandaag maar merk dat ik toch wel een lastige tijd heb tussen vier en zes smiddags. Heel gevoelig voor snackendus zit nu maar met een klein schaaltje yoghurt met een beetje granola.
Dat heb ik ook. Daarom ga ik rond vier uur iets doen. Ofwel tekenen, ofwel met de honden wandelen, schoonmaken of zo. Iets waarbij ik niet aan de maag denk en dan gaat t goed.
naomiiiii schreef:Nou dames.. vandaag even niet op mijn dieet gelet. Was een super heftig dagje helaas die niet is verlopen zonder politie en alles erbij.Nu nog steeds van slag dus rest vd avond op bed liggen. Vandaag wel geholpen verhuizen dus soortvan gesport heb ik wel. Handig dat ze op de derde verdieping woonde, zonder lift.
Dreamy schreef:Tip voor de snaaiers, gewoon kcal overhouden aan het einde van de dag (of je dag berekenen en invullen en je ook echt aan die ingevulde porties/voeding houden, dan kan het op elk moment van de dag) zodat je ruimte hebt voor een bakje met wat (ook afgewogen) lekkers. Zonder jezelf daarna rot te voelen of je proces in de weg te zitten
naomiiiii schreef:Mijn dopper was een goede aankoop. Ik lust eigenlijk helemaal geen water maar gister heb ik in 2 uur 0.5 liter water op.
En dat voor iemand die al jaren 10 a 15 blikjes fanta drinkt op een dag. Dit gaat me ook nog eens schelen in de portemonnee.
Gebruikers op dit forum: Bindy73, Cerosa, ComscoreBot, Es_ther, GoogleAdsense, JorineV, Lalidan, ollielief, pipo, XxLiEsJuHhxX, Zoolgangster en 59 bezoekers