Afvallen 2019

Moderators: Hanmar, Polly, EvelijnS, Shanna, Dani, benangelique, Ladybird

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

josewoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-19 20:02

Ik lees mee :)

Heb nooit geloofd in goede voornemens, maar gezien december echt een vreetmaand is had ik in november al besloten vanaf januari echt af te vallen.
Niet meer lekker in je vel zitten, kleding wat veel te strak zit (of gewoon niet meer past) en elke dag maar snacken en ongezond leven...
Dit moet veranderen!

Dus ben begonnen met sonja bakker boek. Vanaf zaterdag ga ik 2x in de week mee doen aan bootcamp lessen en ik ga bewuster bewegen.
Auto vaker laten staan en de fiets pakken, nog langere wandelingen met de honden en dan heb ik nog mijn paard waar ik veel mee bezig ben.

Ik ben nu heel gemotiveerd, maar ik ken mijzelf, ik neem al snel genoeg met iets minder en niet mijn doel halen wat ik voor ogen heb :)
Ik wil 10 kg ervan af hebben, dus ik heb wat te doen ;)

Oftewel ik lees graag mee, de tips, de struggels en vooral elkaar motiveren!

josewoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-19 22:06

DideH schreef:
Ohh... ik heb echt zo'n zin in iets lekkers... En het is pas 1 januari :')

Heb net al een manderijn en een handje ongezouten noten op, maar nog steeds die vreetneiging.

Lastig hé? Ik heb er nu geen last van. Thuis heb ik er sowieso minder last van dan ik op het werk heb.

Daar heb ik altijd trek om wat te eten of te snoepen :=

josewoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-19 22:25

Bjarni schreef:
Hey Jo :wave: jij ook hier :D
Kijk al met angst en beven uit naar zaterdag!

Hoi! Nou ik ben vooral bang voor de spierpijn die we gaan krijgen _O-

Ik werk op kantoor waar echt heel vaak traktaties zijn en ik ben dan zo zwak en kan geen nee zeggen :=
Ik heb iedereen al gewaarschuwd dat ze niks meer mogen trakteren en anders vooral mij voorbij moeten lopen

josewoos

Re: Afvallen 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 22:54

Ik ben zo blij dat we niks te snaaien in huis hebben om los op te gaan, want ik heb er nu zo'n trek in :=
Net maar een mandarijn genomen, maar heb nog steeds lekkere trek.

Hou vol, hou vol, hou vol! Zeg ik maar tegen mijzelf haha
Voor het eerst eigenlijk deze week dat ik er zo'n behoefte aan heb, voor de rest gezond gegeten :D

josewoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-19 08:10

Ik ben blij *\o/*
Ondanks dat ik stijf sta van die spierpijn en ik dus al rekening hield met wat vocht vast houden ben ik wel 2,5kg afgevallen!

En het gezonde eten en niet meer snacken ging mij afgelopen week toch wel makkelijk af, dus op naar een nieuwe week *\o/*

Ik heb straks een nieuwjaarsontbijt op mijn werk, dus dan eet ik in de ochtend 2 broodjes mee en tussen de middag yoghurt met fruit. Ik wissel het nu gewoon om. En dan nog paar tussendoortjes mee :)

josewoos

Re: Afvallen 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-19 19:24

Ziet er ook heel lekker uit <3

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie