Afvallen 2019

Moderators: Polly, Hanmar, EvelijnS, Shanna, Dani, benangelique, Ladybird

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Mettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-19 01:19

Hoi mag ok mij ook melden?
Ik zou graag een paar kilo kwijt willen, niet te veel. Het gaat me vooral om de gezonde voeding. Ik moet echt stoppen met zoveel suikers eten, niet ontbijten, chipjes tijdens serie kijken...
Ik krijg een schema om thuis/buiten te trainen, daarnaast moet ik dus mijn eetschema omgooien.

Hoe zijn jullie erin gerold? Weten hoe het precies werkt met calorieen etc, ik heb me daar nooit in verdiept en vind het ook lastig. Ik ga morgen proberen te ontbijten met wat toghurt en fruit.
Zijn dingen zoals wraps met kip, salade met komkommer tomaat sla ook goed als lunch? Of zie ik dan weer iets over het hoofd qua vet enzo? Haha heel lastig allemaal maar wordt steeds gemotiveerder om m’n lichaam weer mooi te krijgen. *\%/*

Mettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-19 14:39

Goed bezig allemaal *\o/*

Ik begon mijn eerste gezonde dag heel goed, met yoghurt, crackers en fruit maar die dag zo ziek geworden dat ik nog steeds plat lig. Krijg niks naar binnen behalve een klein beetje yoghurt. Hopelijk dat ik volgende week weer verder kan en weer lekker kan gaan sporten

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie