Moderators: Nala, Mondy, Mjetterd, ynskek, Polly, Ladybird, Giolli, Hanmar, Princesj, Dani
jorika1986 schreef:Citaat:1. Linnie050 -6 kilo
doel conditie/afvallen/strakker
2. Nine1987 -10 kilo
Doel: afvallen, betere conditie,
regelmaat in maaltijden
3.xApple - 6,5 kilo afvallen, gezonder eten en meer bewegen.
4. ScarOfWars -20 kilo
Doel: afvallen, betere conditie/meer
bewegen en mijn lichaam accepteren.
5. Berriepi -3á 5 kilo
Doel: de fitheidstest bij defensie
doorstaan.
6. Danuah - x aantal kg
Doel: afvallen/strakker worden, betere conditie en blij zijn met mezelf.
7. Romyamb -min.20 kilo
Doel: afvallen, spieren herstellen en conditie verbeteren.
8. Mamamiesje -6 kg mbv weightwatchers
9. San87 - min 5 tot 8 kg dmv herstellen oud eetpatroon.
Doel: Conditie opbouwen door hardlopen.
10. DideH - min 8 a 10kg Doel: afvallen, strakker in lijf dmv gezonder eten
11.sssimonee -10/15 kilo.
Doel: afvallen en gespierder worden
12. CupCakes_: 10/15 kilo
Doel: afvallen, gespierder worden en beter in mijn vel zitten.
13. Sall : -7/10 kilo
Doel: Afvallen, daarna gewicht stabiel houden. conditie/kracht terug opbouwen.
14. Bjarni -15/20kilo
Doel: afvallen, conditie opbouwen, beter in mijn vel zitten, letterlijk en figuurlijk
15. Dreamy: -5 a 10kg
Doel: strakker, slanker en gespierder worden
16. Lous -5 tot -10 kg (spieren wegen zwaarder dan vet dus op een gegeven moment word je weer iets zwaarder)
Doel: slanker, strakker en gespierder worden (weg met die sinaasappelbuik)
17. xLeoniee -15kg
Doel: afvallen, strakkere buik
18. Ocean_Child -10 tot -15kg
Doel: slanker, strakker en tevreden zijn als ik in de
spiegel kijk
19. MarlindeRooz -15 / -20 kilo (onder de 75 zitten)
Doel: gezond en normaal eetritme, 3x pw sporten
20. Carlijn -15 / -20 kilo
Doel: gezond en sportief slank worden
21. Mizora -38kg
Doel: richting gezond gewicht gaan.
22. Jorika1986 -12kg
Doel: Een gezond BMI, Gezond voedingspatroon behouden, (nog) meer energie
23. _evelien_ -5 kg
Doel: gezond BMI, strakker buikje, minder snaaien..
Floemii schreef:van mijn diëtist moet ik behoorlijk bunkeren...![]()
o:2 sneetje volkoren brood met halvarine en beleg + 1 portie fruit
t: handje snoeptomaatjes en halve komkomer in schrijfjes
l: 2 sneetjes volkoren brood met halvarine en beleg + 2 volkoren crackers/knackerbrood met halvarine en beleg
t: fruit + 1 volkoren bescuitje
a: bloemkoolschotel
t: handje gemengde ongezouten noten + klein schaatje griekse yoghurt en er doorheen 2 lepels havermout.
dit komt uit tussen de 1700 en 2000 kcal en als het goed is heb ik hierdoor ook geen behoefte meer aan mijn ontzettende chipsverslaving en behoefte aan zoete troep.
Tot nu toe lijkt het te werken. ben 3 kilo lichter dan het weegmoment 2 weken terug.
of ik had toen toevallig extra veel vocht vastgehouden?
Ladybird schreef:Ik heb een bmr van 1870 Ik eet in my fitnispall tussen de 1600-1700 kcal. Dit heeft te maken dat ik dingen zolas braadboter en olijfolie niet meereken. Maar het wel binnen krijg. Ook dingen al eieren meet ik af met 1 ei. maar 1 m ei is kleiner als een xl ei. Daarom houd ik dagelijks een 200 kcal ruimte. Werkt goed.
Ik weeg dagelijks. voor mij is dat een houvast. Als ik wekelijks doe, kom ik mezelf tegen. want dan ben ik de eerste 2 of 3 dagen iets te soepel naar mezelf. Als het nu een dag niet lukt, dan kom ik mezelf de volgende dag tegen, en kan er dan makkelijker weer tegen aan gaan..
eten van vandaag:
O: 2 wasa krackers met 3 plakjes ham + 1 glas water
L: 250 gr aardappels, 100 gr boerenkool, +/- 40 gr spekjes. (alles rauw afgewogen, maar er waren 3 porties) helemaal exact weet je nooit, ook vandaar weer de speling van de 200kcal, 1 glas water
T: 1 havermout reep + liter thee.
A. 2 bruine boterhammen met 2 gekookte eierenn, kaas, filetamerican en komkommer. + 1 glas water
TT: Smoothie van 230 gr magere milde kwark, 100ml melk, 200 gr aardbeien en een scheut carvan. (dit is een probeersel, want normaal doe ik smoothie met yoghurt, dus kan zijn dat er meer melk bij komt
Aantal Kcal: 1554 adus mpf. ik kan dus nog ergens een havermoutreep eten. want dan kom ik uit op 1660 kcal.
_San87_ schreef:Ik sport niet. Ik woon alleen, werk fulltime en heb geen tijd/zin in de avonduren in de sportschool te staan en mijn honden alleen te laten.
Ik rijd bijna dagelijks paard, fiets dagelijka ca 10 km en wandel veel. En daar blijft het denk ik bij.
Gebruikers op dit forum: ComscoreBot, Drogon, hedjuhhh, iets_nogiets, l0esjj, N_B_N, nanoukkie, PetalBot, Safiera, warvel, ZonnetjeX en 60 bezoekers