Lieve Angelique , ik weet eigenlijk niet meer zo goed wat ik nog kan typen , bijna geen woorden meer en woorden schieten me echt te kort. Telkens als jij een berichtje hier plaats krijg ik een brok in mijn keel en schieten bij mij de tranen in mijn ogen. Wat krijg jij van mede Bokkers ontzettend veel super lieve berichten!
Een ding weet ik wel heel zeker , wat ben jij een super sterkte vrouw zeg ! Ook toen al in de tijd van je vader! Jammer dat ik ver van je af woont , ik ben een persoon die heel graag in een super moeilijke tijd iemand een flinke dikker knuffel komt geven.
,dan maar zo via Bokt.
Mijn oude stage bazin waar ik heel erg lang contact mee en altijd welkom was is een jaar geleden overleden aan kanker. In die tijd toen ze ziek was kwam ik er zo vaak mogelijk, ik moest bijna een uurtje fietsen om er te komen, soms kon ik de auto lenen van mijn ouders. Ze had toen nog 2 hengsten op stal staan die ik mee verzorgde. Deed ook haar tuin en weiland bij houden en deed vooral goed mijn best. Soms had ze van die aanvallen dat ze mij opeens vanuit het niks helemaal kon afzeiken kleineren en vooral door de grond boorde. Iemand anders zal al lang zijn weggaan maar ik bleef. Dus ik weet hoe zwaar het kan zijn ! Toen ik daar kwam stage lopen was ik 19 en nu ben ik 45, in al die lange jaren kwam ik daar. Voor mij was zij mijn 2e moeder!