Moderators: Ladybird, Polly, Hanmar, Princesj, Shanna, Dani, EvelijnS
naomiiiii schreef:Berriepi schreef:Vandaag een mijlpaal!![]()
Ik heb officieel geen overgewicht meer![]()
Begonnen op 8 oktober 2018 en vandaag 12.5kg afgevallen en nu een BMI van 24.8.
Hard work pays off!
Super knap!
Poeh, vandaag nog geen fanta op, ik ben al sinds 9 uur aan het trillen. Bizar eigenlijk. Heb wel nog echt zin in m'n fanta..
_activeme schreef:Gisteren had capopjekop een afbeelding gestuurd met een lekkere lunch. Deze ga ik vanmiddag eten. Alleen vind ik huttenkase niet zo lekker. Weet iemand een gezond alternatief om de huttenkase te vervangen? Ook maak ik deze met kip ipv. zalm. Ik hou wel van paturain of boursin is dit een optie of het dan weer ongezond?
Citaat:Dreamy |65|72,6|72,6
xApple |70|76,5|74,4
marschwood|78|91,6|89,3
Denise_Storm|65|75,1|75,1
Kiddokids|70|91,5|86,2
Dieuwke_ |94,9|72|92,5
Zilfstar doel 80 / start 84,7 / 84,3
DideH |61|70,5|67,5
ScarOfWars |65|85|81.8
xJennifx. |65|87|83.7
Sall | 53|63.8|63.8
Ocean_Child 65 | 78,5 / 76,3
Renee16 |56 |65 |63
poes schreef:Renee16: hoeveel ben je afgevallen in drie weken? En hoeveel calorieën heb je per week gegeten?
IsaCalixa schreef:Weet iemand hoe het kan komen dat ik na het sporten echt heel warm en duizelig was?
Ik heb naar mijn idee wel genoeg gegeten en gedronken vandaag.
Maar na een uur intensief spinnen was ik niet helemaal lekker. Nu thuis ook even op de bank gaan liggen..
Mijn eten vandaag:
O: 3 volkoren boterhammen met 100% pindakaas, koffie
T: banaan
L: roeryoghurt met walnoten
A: Mexicaanse schotel (vegetarisch)
Bij het sporten heb ik nog een flesje van 750 ml leeg gedronken. En gedurende de dag ook zo'n 750 ml
poes schreef:Renee16: heb je een idee hoeveel je per week gegeten hebt? Je zegt dat je een paar keer er niet aan gehouden hebt, mss heb je dan wel je calorietekort voor die week weer weggegeten? Overigens kunnen dat soort buien een teken zijn dat 1450 te weinig is en kun je mss beter een wat hoger doel pakken?
poes schreef:Renee: tel ook eens je calorieën op dagen dat je chips en frisdrank neemt en bereken dan eens je werktotaal. Om een halve kilo af te vallen moet je een tekort van 3500 cal creëren. Dus als je niets bent afgevallen of bijgekomen heb je precies op je verbruik gegeten.
Gebruikers op dit forum: _San87_, AlwaysH, Astorga, Binkie_Eline, bowena_84, cursebreaker, Dennis, fjaril, flavlip, future_vet, horselover22, Inoterry, Isab123, Joanne1987, Ketly, lynnXtubbie, maitestar23, Mississippi, Nannetje7, noviceh, PocoGaucha, Schemerdier, Sheran, Skippy01, Steffi4, Thrive, tjee, topsylover, Tova, Vajramani, white_flame, xDreamerx, xJitskee en 86 bezoekers