Afvallen 2019

Moderators: EvelijnS, Dani, Shanna, benangelique, Hanmar, Polly

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Anthea

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-19 20:30

Onzin nikas, ik ben zelf 20+ kg afgevallen terwijl ik vaak zat Oreos en ander junkfood zat te vrette. Calorie├źn zijn calorie├źn en het is geen rocketscience.

Ik doe zelf inmiddels keto omdat ik me daar beter bij voel maar je kan makkelijk afvallen met Oreos en McDonald's, als je maar kcal telt.

Anthea

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-19 21:50

Nikass schreef:
Ja als je op drie oreo's per dag leeft zal je ook vast wel afvallen. Dat maakt het nog geen onzin wat ik zeg.
De vraag is of je blijvend een gezond gewicht wilt of wil jojo-en en of je spiermassa kwijt wil of buikvet, en natuurlijk of je gezondheid belangrijk vindt.

Het feit dat je in dit topic zit Anthea maakt me wel benieuwd of je nog meer dan die 20 kg af wil vallen, of dat er van die 20 kg er inmiddels weer wat kg aan zit?

Supervixen: van mij geen hetze op koolhydraten hoor. Ik eet ze elke dag. Maar je hebt koolhydraten en koolhydraten, en het is handig om te weten wat die in je lichaam doen.

Ik zeg volgens mij niks over 3 Oreos per dag en voor de rest niks, but correct me if I'm wrong?? Stel dat je 1400 kcal per dag moet eten om af te vallen, dan maakt het niks uit je nu 1400 kcal aan Oreos vreet of 1400 kcal aan salade. Gezond? Nee, balance is key. Maar is de suiker de duivel? Nee, dat ook niet.

Overigens weeg ik nog geen 50 kg en heb ik een gezond BMI but thanks for your concern :') Wel een paar kilo aangekomen ivm emigratie en keuken renovatie maar ben ze bijna allemaal kwijt dus maak je vooral geen zorgen :D Lees graag mee in afval topics omdat ik ook ooit overgewicht had en vind het interessant.

Anthea

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-19 22:28

Haha misschien een paar koekjes eten nikass, dan ben je vast iets vrolijker :D

Anthea

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-19 15:10

Ooohh ik hou van bananen maar voor fruit zijn ze best hoog in kcal en carbs. Zo jammer |(

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie