Afvallen 2019

Moderators: EvelijnS, benangelique, Hanmar, Polly, Shanna, khirshanta, Dani

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

MiickeytJe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-18 12:30

Ik doe ook mee! Wil ongeveer 5 tot 8 kilo afvallen. Hopelijk met steun in de rug kan ik het weer voorzetten!

We gaan er met zn alle tegen aan!!

MiickeytJe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-19 15:37

DideH schreef:
[ [url=m/XbbxPA.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wilde vanochtend zeggen dat het vandaag een cheatdag ging worden. Dagje uitwaaien op het strand om te vieren dat ik gister van mn scriptiebegeleider een go heb gekregen om mn masterscriptie door te sturen naar 2e examinator, maar we hebben net al 2,5 uur gewandeld over het strand en door de duinen := Denk dat de chocomelk er weer redelijk af is met geploeterd door het zand :+

Ohh echt mijn guilty pleasure met dit koude weer..Ik hou er van!

Maar gelukkig gaat het de afgelopen dagen goed. Heb het idee dat ik de draad na de feestdagen weer goed en gemakkelijk kan oppakken.

En petje af voor die gene die ook goed bezig zijn. En een schop onder de kont voor diegene die nog even een extra zetje nodig heeft.

MiickeytJe

Re: Afvallen 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-19 13:50

Oohh.. hebben jullie dat ook. Als je een belangrijk gesprek hebt gehad wat erg emotioneel is dat je dan zin hebt om te snaaien. Ik heb dat altijd al gehad en vandaag zo'n gesprek gehad.. had van te voren al gezegd tegen mezelf dat ik dan een chocolade muffin mag als 'troost' maar die snaai zin is nog niet weg. Gelukkig hebben we verder ook niks in huis. Hoe doen jullie dat?

MiickeytJe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-19 10:40

xelodi schreef:
Ik weeg mezelf iedere dag om te ontdekken wat het gemiddelde ongeveer is, maar klopt het dat als je ongesteld bent je meer vocht vasthoudt? Of ben ik dan toch inconsequenter -O-

Als ik ongesteld ben/moet worden ben ik ook 1 tot 2 kilo zwaarder.

MiickeytJe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-19 13:02

Simoonzel schreef:
Voor mij werkt vooral het calorie├źn tellen. Als ik de cijfers zie van een ongezonde snack haak ik gauw af. :')
Verder neem ik veel groente mee naar werk, kan ik de hele dag knagen.

Dit werkt voor mij ook heel goed. Doe nu sinds 2 weken de kcal tellen en ik weet veel beter wat ik wel en niet kan eten en zo zie ik dat af en toe iets zoets ook wel kan

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie