Afvallen 2019

Moderators: Dani, Shanna, khirshanta, EvelijnS, Hanmar, benangelique, Polly

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

OneAndOnlyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-18 23:25

Ik meld me! Waar het me in 2018 is gelukt om flink wat cm's te verliezen en mezelf trots te maken, wil ik graag na deze heule zware december maand weer keihard strijden om in 2019 wel mijn streefgewicht te halen!

Ik ben 20 jaar, 1.68 cm lang en ik weeg momenteel rond de 76 kilo en na de kerst vast wel ietsje meer. De cm's zijn eraan gevlogen voor mijn gevoel. Vanaf 2 januari wil ik werken naar mijn streefdoel van 60/65 kilo.
Ik ben in 2018 begonnen met Herbalife als ontbijtvervanger en ben hier erg tevreden mee. Ook heb ik een proteineshake hiervan waardoor ik minder last heb van spierpijn de volgende dag. Ik wil 3/4 x per week in de sportschool staan net zoals ik deed toen ik die cm's verloor. Ik wil gezonder gaan eten maar mezelf wel de gelegenheid geven af en toe eens lekker een snackje mee te pakken(om mezelf te blijven motiveren).

Ik doe dit niet alleen om af te vallen, maar ook omdat ik merk dat ik gruwelijk moe word van (teveel) suiker. Ik word slapjes, ga shaken als ik niet ''genoeg'' krijg en ik kan er vaak niet vanaf blijven. Dat wil ik laten stoppen. Ik ben geen slaaf van de suiker, althans zo wil ik niet zijn(en zo voel ik me nu wel..)

Het is een hele opgave maar even samengevat:

- Van +- 76 kg naar +- 60 kg(en als ik meer kilo's heb maar mijn vetpercentage wel mooi is is dat acceptabel)
- Gezonder eten en bewuster zijn van wat ik naar binnen werk op een dag(calorieën tellen lijkt me een mooie eerste stap)
- 3/4 x per week sportschool/thuis aan de sport/min. een half uur wandelen
- Mezelf af en toe gunnen om te snacken; hetzij geen enorme hoeveelheden
- Mezelf blijven motiveren! Want zonder motivatie zit ik zo weer op mijn oude gewicht en heb ik straks weer last van de gewrichten..

Beauty, Lady & Winner ♥ Mijn vriendjes voor het leven <3
Work hard, dream big

OneAndOnlyx

Re: Afvallen 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-19 22:39

Afgelopen week heerlijk gesport. Ik heb mijn roeping ontdekt, en het is geen rare trek(broer fietste tot voor kort best wel heel serieus en mijn vader fietst ook enorm graag) maar ik fiets echt heel graag! Ik train graag mijn benen. Maandag ook bij de bootcamp geweest, dat is echt tegen gevallen. Veel te veel tegelijk en vergt echt teveel energie van me. Of het lag aan het feit dat ik al een tijdje niet ben gegaan weet ik niet, maar als het zo doorgaat stop ik daarmee.

Ik heb tot nu toe 2 maal deze week op de sportschool gefietst, vorige week vrijdag was ik voor het eerst, toen haalde ik een gemiddelde van 20 km fietsen op 10,5 km. Gisteren zat ik op 11,99 maar was zelf niet tevreden(gisteren meer naar de aantal watt gekeken dan naar de rest) en voor mijn gevoel te zwak in mijn benen. Verder heb ik gisteren wat aankoopjes gedaan op Body en Fit, 2 12-packs met Barebells Cookies & Cream(en er net eentje geproefd, heerlijk!) erg tevreden over dus :D

Beauty, Lady & Winner ♥ Mijn vriendjes voor het leven <3
Work hard, dream big

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie