Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, Mondy, Sica, Mjetterd, ynskek, Giolli, Dani
DideH schreef:Mag ik me ook melden?
Ben nog nooit op dieet geweest, maar ik ben momenteel op een gewicht gekomen, waar ik nog nooit zo zwaar ben geweest. Sinds ik 2 jaar geleden op mezelf ben gaan wonen ben ik een beetje aan het steggelen met eten. Vind het lastig om voor 1 persoon te koken en maak al snel teveel. En dan vind ik het zonde om weg te gooien, dus dan eet ik het maar op...
Heb een zittend beroep, dus dat schiet ook niet echt op. Ben sowieso wel altijd al 3x per week aan het sporten, soms meer.
Ben momentje gewoon echt niet happy met hoe ik eruit zie, dus als ik mee mag doen wil ik graag van jullie leren
Ceffyl schreef:Ik ga pas 2 januari beginnen. Er ligt nu nog zoveel lekkers in de kastProbeer wel al een beetje af te bouwen. Mijn hoofd denkt nu dat ik het makkelijk ga aankunnen in het nieuwe jaar, maar weet nu al dat de snack-trek meedogenloos is als hij aantrekt
Wat doen jullie als je enorme trek hebt in iets zoets? Een bakje yoghurt geeft mij dan echt geen voldaan gevoel.
Puppetje schreef:Hier zijn ook mensen die weight watchers volgen toch?
Hoe zit het met de Griekse yoghurt mager, is dat gelijk aan Griekse yoghurt 0% vet.
Omdat ik niet in Nederland woon kan ik de cursus niet volgen en ook niet de merken kopen die in de Nederlandse supermarkt te koop zijn. Ik volg mu sindskort het online programma, maar heb toch wat vragen.
Hoeveel porties met 0 punten waarde mag je eten op een dag. Heel veel fruit lijkt me toch ook niet de bedoeling toch?
Gebruikers op dit forum: Katharinaa, Laibadji, nijnthju, Roosch, ZonnetjeX en 57 bezoekers