Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, Mondy, Sica, Mjetterd, ynskek, Giolli, Dani
DideH schreef:Houd je je eten al bij in een app? Sinds ik dat doe ben ik mij veel bewuster van wat ik eet en denk ik echt 2x na voor ik iets opeet
Jij kan dit ook!
Renee_S schreef:Eten blijft voor mij ook echt een heikel punt zeg.. niet snoepen gaat best aardig. Maar ik maak mijn maaltijden zo graag ongezond... hou ook echt te veel van kaas en sausjes. Echt een kwestie van doorzettingsvermogen kweken, en jezelf vooral af en toe ook blijven trakteren op iets lekkers, weekt voor mij het beste
_San87_ schreef:Sall schreef:Wowwwwww wat goed opisop_shop!!! Wat motiverend zeg!
Hoe is het met je honger _San87_?
Slecht.
Hoewel thee wel helpt. Dus nog maar wat meer thee drinken.
opisop_shop schreef:Beterschap Sall, hoe gaat het nu? Hoe lang moet je aan de AB?
DideH schreef:Het is redelijk stil hier zeg, hoe is het met iedereen?
Ik ben stilletjes aan onderweg naar mijn einddoel. Pastte net een zomerbroekje die vorige zomer gewoon echt strak zat en waarbij ik behoorlijk mn best moest doen om erin te komen (lees: buik inhouden om rits dicht te krijgen), kiek nou dan!
[ [url=m/vnIKXG.jpg]Afbeelding[/url] ]
Gebruikers op dit forum: _Madelon, BalouArera, m9ara, Mutti, Nijnteee, tanec_meisje, YandexBot en 73 bezoekers