Afvallen 2019

Moderators: Ladybird, Polly, Hanmar, Princesj, Shanna, Dani, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Bralindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-18 21:18

Hier!
Ik wil zo rond de 10kg afvallen. Paar jaar rond de 75kg gehuppeld en nu wil ik gewoon strakker in het lijf komen.
Ik was best aardig bezig, maar ja netzoals bij Amaryllis heb je vakantie en is het nu kerst. Tja :+
Ik ben 1,73m
We gaan voor de bikini body!
Laatst bijgewerkt door Bralindy op 23-12-18 21:23, in het totaal 1 keer bewerkt

"Unable are the loved to die, for love is immortal." - Emily Dickinson

Bralindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-19 19:34

Ik had volgens mij op de eerste pagina gereageerd, nu nog geen steek verder. Ik vind het zooooo moeilijk, frustrerend en alles is te lekker. Bah. Ook begonnen met werk wat fysiek zwaar vermoeiend is maar daardoor totaal geen energie meer om te sporten. Zwaar uitgeblust in de avond. Voel mij bah, vet en een vreetzak. Zeker als ik al de goede verhalen hier hoor :')

Ik heb in mijn hoofd om te gaan zwemmen; ik vind het ontspannen en je gebruikt al je spieren. Wil maandag een 10 badenkaart kopen om mezelf ook te motiveren om te blijven gaan. Hoop dat de motivatie ook blijft!

Bralindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-19 22:51

MamaMiesje schreef:
Maak je het jezelf niet te moeilijk dan, Bralindy?
Ook de grootste reis begint met een eerste stap he? ;)
Begin klein: verander bijvoorbeeld het beleg op je brood naar 'light'producten, ga zoetjes gebruiken ipv suiker in je koffie/thee en - het is vreselijk, ik kan het ook nog steeds slecht :') , drink minstens een liter water.
Babysteps! ;)

Zou best kunnen. Liter water wordt steeds beter! Ik ontbijt zelf goed zodat ik later geen trek heb maar in de middag gezonde honger. Als ik bezig ben of werk is het geen probleem. Maar in rust komt mijn suikerverslaving de kop opsteken. En daarbij heb ik weinig voldoening na het eten (of ik moet echt heel veel eten). Moeilijk, moeilijk.

Ze zouden eens zo een wonder pilletje moeten uitvinden :+

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie