Afvallen 2019

Moderators: EvelijnS, Dani, Shanna, benangelique, Ladybird, Hanmar, Polly

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

StableDoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-19 10:02

Mag ik me ook melden? Ik weeg nu 75kg bij 1.76 terwijl ik er eerst altijd 70 woog, ik wil het liefst naar 68kg, maar op 70kg vind ik het ook al wel goed. Ik heb op zich geen overgewicht, maar ik voel me echt niet prettig bij dit gewicht. Mijn grootste probleem is het gebrek aan beweging en het constante snacken tijdens het studeren. Nu wil ik ook weer volledig vegan gaan eten. Heeft iemand misschien tips voor gezonde vegan snacks? Ik ben geen fan van rauwe groenten of noten. Ik zal de rest van het topic langzaam ook gaan doorlezen :)

Edit: ik heb ook moeite met energydrankjes en lattés laten staan, ik heb de cafeïne echt nodig om de dag door te komen en ik lust geen gewone koffie :(
Laatst bijgewerkt door StableDoor op 23-01-19 10:09, in het totaal 1 keer bewerkt

StableDoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-19 00:30

Bralindy schreef:
MamaMiesje schreef:
Maak je het jezelf niet te moeilijk dan, Bralindy?
Ook de grootste reis begint met een eerste stap he? ;)
Begin klein: verander bijvoorbeeld het beleg op je brood naar 'light'producten, ga zoetjes gebruiken ipv suiker in je koffie/thee en - het is vreselijk, ik kan het ook nog steeds slecht :') , drink minstens een liter water.
Babysteps! ;)

Zou best kunnen. Liter water wordt steeds beter! Ik ontbijt zelf goed zodat ik later geen trek heb maar in de middag gezonde honger. Als ik bezig ben of werk is het geen probleem. Maar in rust komt mijn suikerverslaving de kop opsteken. En daarbij heb ik weinig voldoening na het eten (of ik moet echt heel veel eten). Moeilijk, moeilijk.

Ze zouden eens zo een wonder pilletje moeten uitvinden :+

Ik heb dat ook heel erg in rust, dan moet ik eten, of eerder grazen want ik eet continu :+ Dat is dus ook als ik aan mijn bureau zit, wat ik nu een hele maand non stop doe, erg lastig.

Zitten hier mensen die vegan eten? Ik ben ook weer begonnen met volledig vegan eten, ik gebruik nu mfp en ik kom dus zwaar eiwitten tekort, ik voel me ook heel slap. Ik weet niet goed waar ik die vandaan kan halen en tegelijk onder de 1490 kcal kan blijven. Ik wil heel graag vegan blijven eten, maar ik kom nog niet aan de helft van mijn dagelijkse eiwitbehoefte. Noten lust ik echt niet, dus dat valt al af...

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie