Afvallen 2019

Moderators: EvelijnS, benangelique, Hanmar, Polly, Shanna, khirshanta, Dani

naomiiiii

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-19 13:09

Oh red bull heeft mijn moeder ook ja. Zelfde als jij had.

Vind dat trillen wel iets waardoor ik echt wel merk hoe verslavend het is. Had ik noooit verwacht. Dus wil er nu nog meer mee stoppen eigenlijk. Heb alleen nu nog wel zin erin maar dat gaat wel over. :))

Because I'm a lady. That's why.
~ Marie, Aristocats

naomiiiii

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-19 22:59

3 dagen zonder fanta en ik tril wel minder maar nog steeds. :+ Ik zit ook echt vol onder de puisten, en ik heb nóóit puisten. Is dat omdat ik mijn lichaam nu gezond voed en alle rotzooi eruit gaat ofzo? :')

~ Marie, Aristocats

naomiiiii

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-19 14:38

Ik ben bezig om met een voeding en trainingscoach te praten. Hij is zelf bodybuilder en begeleid meerdere mensen die al super resultaten hebben geboekt. Ben hem nog even aan het ondervragen over wat dingen maar ik denk dat een voedingscoach sowieso wel slim is voor mij. :D

Oja, heb zooooooveel zin in fanta deze ochtend. :+

~ Marie, Aristocats

naomiiiii

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-19 21:10

Ik heb de hele dag al niet gedronken behalve 2 bekers melk. Ik krijg echt geen water meer weg en ik wil gewoon mijn fanta. Ik moet echt fanta hebben, help. :')

Heb wel lekkere hapjes gemaakt voor bij wie is de mol. Komkommer, stukje brie erop, walnoot en beetje honing en bladerdeeghapjes met spinazie. Mjamm. Y)(^)

~ Marie, Aristocats

naomiiiii

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-19 12:58

Wat eten jullie op je werk tussen de middag? Ik kom niet verder dan brood , een havermoutreep en fruit

~ Marie, Aristocats

naomiiiii

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-19 13:20

LadyMadonna schreef:
Ik zou willen dat ik snoeptomaatjes luste, maar helaas....

Maar goed, snoep koop ik niet meer, maar nog wel een reep chocola (waren er twee) en een zak chips per week....

Ik luste dit eerst ook niet, maar toen ben ik het gaan eten met kleine bolletjes mozzerella. Prima te doen! En je hebt ook snoep paprika's en komkommers!

~ Marie, Aristocats