Ik wil vrijdag naar de sauna maar niemand die mee wil. Nu wil ik eigenlijk alleen gaan maar dat is toch nog een beetje gek/spannend. Is het aan te raden, om alleen te gaan?
Doen, heerlijk! Lekker lezen ook. Ik ga zondagochtend weer, zin! Met een massage.
Sauna in de zomer vind ik heerlijk; idd hamamdoek ipv badjas en lekker zonnen. Maar met de hitte van aankomende dagen kan ik me er echt niks bij voorstellen... Bij Bussloo zou ik alleen in het meer willen hangen denk ik.
Ik heb nog twee bonnen voor Thermen Bussloo voor gratis entree (door de weeks) of 4,95 pp vrij tm zo liggen, ze verlopen zondag (30 sept) en ik kan zelf niet meer! Wil iemand nog gaan deze week? Ik kan ze opsturen tegen verzendkosten, of ze kunnen worden opgehaald omgeving Goes t/m donderdag, of omgeving Arnhem donderdag t/m zaterdag..
Nou, erg fijn gehad in Fort Beemster. Lekker overzichtelijk, en ook niet megadruk. Het warme bronwaterbad buiten (bij het zandstrandje/de yogahut) was erg fijn, en we hebben ook telkens heeeeel lang in het kruidenbad gelegen. En heerlijk overnacht daar; hoppa, zo je kamer in vanuit de sauna!
Elysium is fijn ja, wel echt groot en inderdaad bestudeer het plattegrondje even!
Wij hebben voor Putten voor 2 personen samen voor 15 euro dagentree gescoord dus ik ben benieuwd, sowieso geen geld. Lekker binnenkort op maandag erheen; met een dikke toeter haha, ik ben dan 34 weken zwanger (ben ervaren, en ik ga niet in de superhete sauna's uiteraard). Ik ga vooral lekker dobberen in de baden!
Over 2,5 week ga ik 2 dagen naar Bussloo incl. hotelovernachting. Nog nooit gedaan, dus ben erg benieuwd. Kijk er wel echt naar uit, de afgelopen maanden vooral druk geweest met mijn scriptie, dus dat is dan echt even pure ontspanning.
Heerlijk, dat is daar echt genieten!! Veel plezier!
Tja ik snap wel dat de sauna's werken met (enorme) kortingen op de entree. Ze moeten het toch vooral hebben van de horeca en de behandelingen. En het complex staat & draait toch al.