Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, Mondy, Giolli, Dani, Mjetterd, Sica, ynskek
ScarOfWars schreef:Nee, snap ik hoor. Maar het feit dat ik er nu al niet onder zit (normaal wel) geeft mij een goed gevoel. Plus het betekent dat ik 's middags best 2 broodjes kan eten ipv die ene die ik vandaag had. Tis voor mij ook nog aftasten.
DonnnavZ schreef:My fitnesspal zegt dat ik nog (met training eraf) 800 kcal over heb voor mijn doel wat volgens de app 1280 is....
Denk niet dat calorieen tellen iets voor mij gaat worden, voor mijn geboel moet ik ruim onder 1200 blijven wat dus helemaal niet zo is.
Denk dat ik gewoon stop met snacken probeer volkorenbrood te eten en water ipv ijsthee.... Dat zou het al moeten doen naar mijn idee..
Meliaforever schreef:Ik hou geen calorieën bij, vind dat echt teveel gedoe en hou ik nooit vol. Mijn BMR is 1406.
Gimme_Joy schreef:Ik ga toch eens wat calorieën tellen. Ik kan me niet voorstellen dat ik met een bakje magere yoghurt met muesli, twee boterhammen met kaas/worst en een appel, en een normaal bord avondeten boven de 1500 kom op een dag...
Mariska88 schreef:DonnnavZ schreef:[ [url=m/YPkLOL.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dag 2 van de 3 sportschool erop zitten... Vandaag maar een kort uurtje maar heb ook 2 stallen uitgedaan
Armday vandaag oeff zo'n hekel aan... Tussen de gespierde kerels met mn itty bitty dumbells haha
Nu douchen en naar de film
Vind dit wel stoer hoor!!
Ik voel me tussen die mannen en vrouwen trouwens ook behoorlijk ongemakkelijk.. Dus ben er eigenlijk nooit.. Komt later misschien wel of als het er eens rustig is
DideH schreef:Holy moly, 15 blikjes fantaIk geloof dat mijn (toch al slechte tanden) er dan binnen 3 seconden helemaal uit zouden liggen. Supergoed van je dat je daarmee bent gestopt!
Iedereen met de mooie resultaten: lekker bezig! Jullie kunnen dit!![]()
Ik ben aan het werk en heb echt zooooo'n ontiegelijke zin in iets te eten... Heb alleen nog een low calorie bar van Body & Fit in mn tas zitten, maar ik vind eigenlijk dat ik eraf moet blijven, ookal ga ik vanavond weer trainen... Maar vind het vooral zo'n zonde omdat ik over 1,5u gewoon aan mn prakkie kan zitten. Heeeeeelp
naomiiiii schreef:Wat eten jullie op je werk tussen de middag? Ik kom niet verder dan brood , een havermoutreep en fruit
vec schreef:1500, dat haal ik met normaal eten niet. Dan zit ik rond de 1100.
1500 bij 65kg is toch best veel?
Gebruikers op dit forum: Annemiek73, Dallista, Dorage, goldith, HappyBuddha, Jessica_1998, Misher, Silenna, Travel_me, vevina en 75 bezoekers