Afvallen 2019

Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, Mondy, Giolli, Dani, Mjetterd, Sica, ynskek

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

__Robijn__

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-19 08:42

Ik kom mij ook melden. Ik wil minstens 10 kg eraf. Het is niet dat ik dik ben maar ik vind mezelf vooral te dik.
Ik doe werk waarbij ik veel zit en ik sportte vroeger veel, en nu eigenlijk niet meer. Ik rijd paard, heb een eigen paard, maar ik rijd daar niet dagelijks op. Meestal 3/4 keer per week en niet super intensief. Voorheen reed ik wedstrijd en trainde dus wat harder met m.

Ik loop alleen tegen het probleem dat ik niet goed weet wat ik moet doen in de sportschool. Ik heb van die lessen gevolgd, body pump enz maar dan zit je aan tijden gebonden en dat vind ik irritant. Ik wil zelf kunnen trainen.
Vroeger had ik bij mijn sportschool de mogelijk een schema op te laten stellen. Alleen bij deze sportschool moet je dan gelijk een abonnement afnemen waarbij ik 30 euro per maand extra moet betalen. Niet zon zin in.
Ik zou graag en schema willen en ook kwa voeding wat nou wijsheid is. Vind het moeilijk om te vinden wat nou gezond is en lekker... ik ben nooit een groentenliefhebber geweest maar eet het wel. Ik eet liever sla dan courgette oid. Maar elke dag sla is ook zo wat -O-

Wellicht kan ik hier wat tips krijgen :) Wat eten jullie bijv als lunch op werk? En kwa avond eten?
smorgens eet ik altijd havermout met kaneel en koekjes kruiden <3 Daar zit ik ook aardig van vol. Maar dan de lunch? En in de avond eet ik vaak groenten met een stukje vlees of vis, alleen omdat ik weinig groenten eet heb ik snel weer honger en ga ik lopen snaaien...... -O-

Ik ben 1.81 en weeg nu 88 kg en wil het liefst richting de 75 kg.
Dat zou dus 13 kg zijn. Dat is echt mijn streef gewicht.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie