Vrijgezellenfeest ging mis Ik ben vol met mijn voet in een muur gesprongen zonder schoen uiteraard, nu 2 dagen aankijken, als de pijn zo heftig blijft, moet ik naar de arts om te checken op een breuk.
Dus jij dacht op het laatste moment, ik ga nog even liggen wel leuk idee zo’n bingo!
We waren in een trampolinehal. Allemaal verschillende onderdelen. Je kon ook springen en dan op een muur komen. Ik dacht dat ik dat wel kon zo met mijn teen in de muur, die gaf niks mee
Arja: Wat super dat je er in mocht, anders zit je ook maar voor niks op de bank. Fijn dat je lekker verdedigd hebt, dat geeft altijd een goed gevoel. Deze week weer wedstrijd?
Dide: Gefeliciteerd met je thesis! Leuk weekend gehad? En hoe is het met je been?
Ik strompel nog steeds , het gaat wel elke dag beter, maar de pijn is nog steeds heftig. Donderdag trainen alvast afgezegd, ik kan nu nog niet normaal lopen, laat staan dat ik donderdag kan korfballen!
Lekker Dide, knap met zoveel invallers! Is de kampioenswedstrijd thuis of uit?
Mijn team heeft onverwacht de nummer 4 verslagen met 8-13. Ik speel nog steeds niet ik ga donderdag weer proberen te trainen, ik loop nu door de pijn heen, dus denk wel dat het zal gaan!
Wil je niet met je team meegaan naar de 2e klasse? Of wil je toch weer kijken of je ergens hogerop kunt?
Oh my Wat een heftige situatie vandaag, helemaal als je er zo dichtbij bent Vreselijk zeg. Goed dat je inziet dat de spanning eruit kan met sporten, denk er niet te licht over.