Sauna Liefhebbers!

Moderators: Hanmar, Princesj, Mondy, Mjetterd, Nala, ynskek, Polly, Ladybird

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Amber_anne

Re: Sauna Liefhebbers!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 18:19

Hier ook een sauna liefhebber met mijn vriend. Het liefst gaan we naar de Veluwse bron omdat het dicht bij is en groot. Ik hou er voornamelijk van om rond te lopen en in verschillende sauna's te gaan. Zijn ook 2 keer bij de Zwaluwhoeve geweest en laatst bij de spaweesp maar beide niet voor ons, er hangt geen ontspannen sfeer en vind de locatie ook maar niks.

Iemand een aanbeveling voor iets wat lijkt op de Veluwse bron?

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-18 07:35

Dankjewel, Bussloo en Soesterberg is met een uurtje nog te reizen en zien er mooi uit. Gaan we volgende keer maar is heen, ben benieuwd.

Sting wat grappig ik was zaterdag toevallig ook bij spa Weesp

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-18 11:35

Ik voel me thuis niet zo blij met mijn lichaam maar in de sauna ben ik vaak echt een van de jongste en voel ik me heel erg op mijn gemak idd tussen iedereen die er normaal uit ziet en niet helemaal is afgetraind en perfect

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 13:34

Ik ga binnenkort naar de rijsgaard hoeve voor een weekendje en we hebben ook een sauna arrangement geboekt. Is er iemand die ervaring heeft?

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-19 08:24

Anoniem schreef:
Kent iemand Spa Weesp?

1 keer geweest en nooit meer. Vond het klein en het was gigantisch druk, lange wachtrij bij de ingang die zo ontzettend langzaam ging, alle zwembaden waren koud. De sauna's zaten de hele tijd zo vol dat ik in de meeste niet ben geweest.
Mensen die in de kleedkamer allemaal op hun telefoon zaten

Vond het binnen wel een fijn restaurant hebben

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-19 08:33

Gratis bonnen gekregen hier voor sauna swoll. Iemand ervaring?

Veluwse bron staat ook weer op de planning voor nieuwjaarsdag. Misschien dat ik nog even een nieuwjaarsduik doe in het meertje :')

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-19 09:31

Maanlicht schreef:
debsoleino schreef:
Ik heb jullie hulp nodig! :D Ik ben opzoek naar een sauna wat te bereiken is binnen een uur vanuit Amsterdam. Ik hou niet van erge drukte maar vind vele verschillende sauna's wel prettig. Ik ben al bij Spa zuiver, Elysium, Zwaluwhoeve, Ford Beemster en Veluwse bron geweest!

Spa Weesp

Ik vind spa Weesp echt geen aanrader. Ontzettend druk toen ik daar was, sommige sauna's heb ik de hele dag niet ingekund. Alle zwembaden waren koud en de type mensen waren ook niet helemaal mijn ding

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-19 18:57

poes schreef:
kerstkransje schreef:
Ik ben ook van plan om eens naar de sauna te gaan
ooit wel eens geweest maar dan met badpakdag maar dat is zo'n drukte
Dat ik eigenlijk een keer op een normale dag wil gaan, maar zijn er eigenlijk ongeschreven regels?

Het is geen parenclub en buiten de sauna’s kun je je badjas ook gewoon omhouden. Dat is het wel :D maar de regels staan altijd goed omschreven!

Vind je nou dat mensen hun badjas aan moeten doen buiten de sauna's of dat je je niet verplicht hoeft te voelen om zonder te lopen

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-20 12:18

Spa Weesp gaan wij nooit meer heen. Zo ontzettend druk heb de helft van de sauna's niet gehad.
Zwaluwhoeve gaan we weleens heen want heb ook heerlijke rustige dagen gehad.

Veluwsebron blijft favoriet maar na corona gaan we ook naar sauna swoll

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-20 16:50

kaylee schreef:
Ik heb even nieuwsgierig, gaan jullie ook wel eens naar privé sauna’s, zoals Betuwsch Badhuys? Wat is jullie ervaring? Lijkt mij nu ideaal met Corona.

Ik ben in Elburg bij de rijsgaardhoeve geweest. Was een hele fijne ervaring maar je hebt een stuk minder vrijheid dan bij een normale sauna. Wij hadden ook een huisje erbij dus konden na alle sauna's lekker gaan slapen

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-20 07:16

Wij zijn naar sauna swoll geweest en daar had je idd looproutes. Maakte verder niet zoveel uit aangezien het binnen niet heel groot is. Hadden ook een avond arrangement genomen tegen de drukte en het was ontzettend rustig. Konden elke keer met zijn tweeën in een sauna en in het zwembad kon je genoeg afstand houden. Heb eigenlijk helemaal geen last gehad van de maatregelen

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-20 11:14

x_Rebecca schreef:
Hier ook een groot sauna liefhebber!

Sinds juli ben ik bij 2 verschillende geweest, zat wel een groot verschil tussen.
Ben bij de Zwaluwhoeve geweest, daar was het echt heel goed geregeld, met siliconen bandjes, heel veel ruimte en mooi rustig (was de laatste maandag van de vakantie, ze gaven daar ook wel aan dat het wel heel rustig was overigens). Daar mocht je ook gewoon gaan liggen in de sauna.

Net daarvoor ben ik bij Thermen Soesterberg geweest. Daar mag je nu alleen rechtop zitten en zijn veel meer mensen per sauna toegestaan. Minder goed gevoel aan over gehouden moet ik zeggen. Al was het verder echt wel prima, maar het is toch minder ontspannen.

Zuid Limburg heb ik geen ervaring mee, sorry!

Liggen in de sauna is wel een must vind ik. Haak ook af als ik dus moet zitten. Ga ik op letten volgende keer dat ik boek

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie