Lieve Angelique, wat zijn het mooie foto's van jullie en hebben jullie een scheet van een hond. Zo lief dat die kijkt volgens mij hebben jullie daar heel veel steun van. Ik denk ook nog zo vaak aan jullie en vraag me ook zo vaak af hoe het met jullie gaat. Op FB volg ik jou ook en lees keer op keer weer van de prachtige verhalen die jij daar op schrijft, telkens raak me dat nog steeds en krijg ik weer tranen in mijn ogen en een brok in mijn keel. Wat kan jij zo mooi schrijven, ga daar mee door.
Wat goed dat je naar de EMDR therapie gaat. Mijn oudste zoon heeft dat ook gehad die had een extreme ballonnen angst dat was zo erg dat Tim als die een ballon zag panisch werd en we konden omdraaien en weer naar huis terug keren. Ik moest een mooi verhaaltje over hem schrijven hoe hij aan zijn ballonnen angst was gekomen en de therapeute maakte daar weer een mooie verhaal van en als Tim daar was las zij het aan hem voor. ( mijn zoon heeft een beperking en adhd)
Jullie hebben nog lekker 2 weken vakantie en volgens mij gaan jullie nog veel leuke dingen samen doen . Ik ben ook benieuwd hoe Declan het gaat doen als hij naar school gaat.
Hier in het zuiden moeten de kinderen maandag weer naar school toe ,ook onze vakantie is voorbij gevlogen. Mijn beide jongens ( 17 en 6) gaan beide naar een nieuwe school. We zijn op de laatste schooldag verhuisd naar een andere dorp , de verhuizing van nood gedrongen en we zijn onze vakantie goed door gekomen. Ik ben ook benieuw hoe mijn jongste zoon Bas het gaat doen op zijn nieuwe school en met zijn nieuwe klas, dit jaar blijft hij voor het eerst over tussen de middag. Dat zal voor mij ook wennen zijn.
Dikke knuffel van mij