Hooikoorts

Moderators: Ladybird, Polly, Hanmar, Princesj, Shanna, Dani, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Buffelduke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-19 18:06

Ik had er ook altijd enorme last van. Vorig jaar was vreselijk, ben zelfs ziek naar huis gegaan omdat werken geen optie meer was.

Inmiddels heb ik voor dit jaar corticosteroïde neusspray gekregen. Het werkt echt fantastisch, nadeel is dat de huisartsen er niet zo happig op zijn om dit voor te schrijven. Voor mij is het een uitkomst. Ik kon bijna nooit fruit eten omdat ik zo’n vreselijke allergische reactie (mijn lichaam associeerde dit met pollen) erop kreeg maar sindsdien kan ik alle fruit ook weer eten. Ik heb energie voor 10 weer.

Vorig jaar gebruikte ik de oogdruppels, neusspray en pilletjes van A. Vogel. Dat werkte bij mij beter dan de niet homeopatische middeltjes en pilletjes van de huisarts. Daar nam ik soms 2 of 3 van op een dag. En inderdaad vaseline onder de neus wil nog weleens helpen. En zodra je naar buiten gaat een zonnebril op, zelfs al schijnt de zon niet. Verder, tegen de enorme keelpijn, slikte ik op advies van de dokter ibuprofen + paracetamol. Wellicht biedt dat enige verlichting.

Medical taping heb ik ook geprobeerd maar werkte helaas bij mij niet. Het ging er dwars doorheen.

Hopelijk wordt het gauw beter!

Buffelduke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-19 18:21

Dimple schreef:
Welke neusspray heb je? Merknaam?

Medical taping verlicht bij mijn zoon wel degelijk! Heel blij mee, dat heeft hem door schoolkamp heen getrokken! _/-\o_

Mometasone sandoz neusspray, misschien komt het je bekend voor!

fijn dat bij jullie de tape wel geholpen heeft. Ik had echt gehoopt bij mij ook, maar helaas.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie