Moderators: EvelijnS, Polly, Ladybird, Hanmar, Shanna, Princesj, Dani
cissy schreef:Ik heb wel 6 eetmomenten en eet van alles. Kom niet altijd aan mijn eiwitten omdat ik slecht vlees kan eten en bijv geen kwark en huttenkase etc lust. Vlees vult enorm en hou er lang een vol gevoel van. Ben slechte groente eter helaas.
Sportschool gaat m niet worden, ik heb een hekel aan moeten sporten. Heb eigen paard in halfpension en rij nog wel eens paarden van stalgenootjes. Genoeg sporten denk ik.
Fysio bij NOK zei dat paardrijden geen sport was, kon m wel wurgen!
kim_1990 schreef:Hoi jorien en wees welkom!
Ik vind je ook niet zwak, de keuze voor een hulpmiddel is een dapper besluit.
Daarom ben je juist niet zwak, maar eigenlijk sterk.
Ik merk in mijn omgeving dat mensen er veel te makkelijk over denken...alsof een GBP super easy is om te krijgen, je zelf niks meer hoeft te doen en het komt vanzelf...in tegenstelling tot dat, kan het mentaal zwaar zijn, moet je echt zelf nog wel veel doen wil je dat bereiken wat je voor ogen hebt, en is het verre van makkelijk.
De ene heeft geen complicaties, kan alles hebben en heeft nergens last van, dat is wel “makkelijk” maar een ander heeft erg veel last van complicaties, kan weinig tot niks hebben...dat is dus absoluut niet makkelijk.
Knap dat je de stap hebt gezet en heb bewondering voor je dat je jezelf zo terug geknokt hebt nadat je je toppunt bereikt had...petje af.
Succes met je gesprekken, denk dat je er uiteindelijk geen spijt van gaat krijgen.
daffodil schreef:Niet teveel uitgeven hoor Nimber, ik heb in een jaar tijd vier keer een nieuwe garderobe aan kunnen schaffen!
Ruitje, ik ging net zo hard idd. Toen ik op half jaar controle kwam, is dat ook mijn zorg geweest...stopt het wel. Dat duurde even en ik ging idd richting te laag maar heb met wat aanpassingen dat weten te vermijden. Inmiddels al ruim 1,5 jaar op hetzelfde gewicht. Ik sta ook niet meer op de weegschaal.
Pas voelde ik me heel erg opgeblazen en dacht oh oh zou ik dan nu aangekomen zijn? Niks.....gewoon nog steeds hetzelfde.
daffodil schreef:Ruitje, ik was op gesprek en toen werd ik gewaarschuwd. Mocht nog 4 kilo afvallen en anders moest ik aan de bel trekken, dus ik zeg ja en wat dan. Dus de eerste keer gaan ze je adviseren om je 6 eetmomenten op te schroeven naar 7 of 8 en als dat niet helpt, aan de vloeibare hoog eiwit zooi. En toen dacht ik, nou gadver, dat nooit.
Ik eet dus direct een keer extra gaan eten en ben nog hoger in eiwitten gaan zitten. Ik hoor wel eens mensen klagen dat ze niet aan hun eiwitten komen maar toen ik net geopereerd was, moest ik proberen om uit te komen op 65 en ik haalde gerust de 70. Nu dus nog steeds. Niet elke dag maar ik zit bijvoorbeeld nu gewoon een biefstukje weg te werken, slaap ik heerlijk op hahahaha.
Ik eet ontzettend veel vlees, vis en een enorme berg kaas. Daar doe ik het dus giga goed op en ben gestabiliseerd op een paar kilo boven die keer dat ik gewaarschuwd ben.
Ik eet dus vrij weinig koolhydraten, reageren mijn darmen echt slecht op maar gelukkig hebben ze van koekjes geen lastDas mijn zwakte....
Gebruikers op dit forum: Anouk1605, DideH, flash40, furious, HeleneDas, Pien63, Pipo122, Saartjuh_b, Wieke86 en 106 bezoekers