Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, Mondy, Sica, Mjetterd, ynskek, Giolli, Dani
_merel_ schreef:Top!
Hier nu 2,5 week po en ik moet echt langzamer eten. Ik zit in no time vol, en dan voel ik een mega brok in mn keel. Als ik die er dan weer uit gooi dan gaat het weer.
Iemand tips?
Lau schreef:Ik heb echt 0,0 behoefte aan snoepen. Van het weekend op de verjaardag van de vriendin van mijn vader zaten ze aan de chips en snoep. Ik had echt 0,0 behoefte ik verkoos een stukje komkommer boven chips. Wat ik eerder echt heel moeilijk vond. Het enige waar ik van baal is dat ik zo naar word van tomaat.
Tinkerloos schreef:GUSTIxBILL schreef:Op de kamer ondertussen: paracetamol, ibuprofen, dafalgan codeine, iets wat ik niet onthouden heb, contramal, en een pijnstiller in mijn spier. Nu terug paracetamol en dafalgan.
Hier word gezegd dat zo’n pijn normaal is.
Wat dat pasje aangaat, zo iets krijgen wij hier niet. Ook geen kaartje. Alleen een doktersattest op aanvraag.
Ibuprofen?
Dat mocht mijn man absoluut niet meer na een maagverkleining zei het ziekenhuis.
Toch raar dat het overal verschillend is.
Je zou verwachten dat een maagverkleining in welk ziekenhuis dan ook hetzelfde is,en dat de adviezen dan ook hetzelfde zijn.
GUSTIxBILL schreef:Daarom dat hij zegt dat tussen mijn oren zit.
Maar ik kan 3 dagen niet eten, en dan iets gezond proberen en gaat ook niet.
Terwijl ik best graag groente eet.
Voor de operatie at ik 1-2x in de maand een frietje. At liever stukje vlees met groente
Gebruikers op dit forum: Amber812, Ashleytjuhh, Flash111, Gaabje, irene_sarah, Kabayo, kosseh, L_Flo, Maanon_, Nickietje, nonosb, Safiy93, Zebrastreep en 50 bezoekers