Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, Mondy, Giolli, Dani, Mjetterd, Sica, ynskek
djuulsie schreef:Ik heb een sleeve en ben er heel blij mee. Volgens mij (wat ik om me heen lees en hoor) is dat men denkt dat een gpb meer effect heeft, maar dat is niet zo.
Lau schreef:Het ligt er ook een beetje aan wat je probleem is toch? Als je geen over eter ofz bent heeft een sleeve weinig zin. Ik denk dat de chirurg je daar in een goede keuze helpt maken.
biggirl schreef:Hooi heb me hier vorig jaar al eens gemeld
Hele lange tijd na gedacht of ik het al wilde op mijn jonge leeftijd en ben er eindelijk over uit ik ga het doen. Maandag dietist bellen en dan aan de slag met half jaar daar beginnen en dan het traject bij de kliniek
Tinkerloos schreef:Ik heb een vraag aan jullie.
Mijn man heeft een gastric bypass gehad bijna anderhalf jaar geleden,en nu waren we afgelopen weekend uit eten,en hij kreeg korting toen hij zei dat hij een GB had gehad,maar ze vroegen wel om een pasje. Ik had toevallig dat papieren kaartje mee waarop staat dat iemand een gastric bypass heeft ondergaan,maar daar staat geen foto op,of persoonsgegevens. Ze zeiden dat ze deze keer korting gaven,maar volgende keer moest ie een pas met foto laten zien.
Iemand hier met een pas met foto?
Of alleen dat papieren kaartje..
Gebruikers op dit forum: _Banjer, Anoukk17, Appelmoose, Azhari, Bambelien, Binau, brisamarina, brokjes, Colien, criollo_yess, Dieselpaard, Dorella_L, EllivG, Evilou, flipje33, Floor_x, Freekfuchs, Isabelle98, Jolynne, Just_Me, Kaatastrof, Kimmej, Kinke, Kyno, M1994, manou_diablo, marleen_usar, maxie, Meerschwein, mirriezz, perdjes, SanWes, Vecar, xRivaldo, Zirkonia en 134 bezoekers