Thanks! Was op zoek naar een AP maar niet zo gek dat ik die niet direct kon vinden dus...Yaro ook (nog) niet. Dacht misschien wel handig voor peuter van de zomer.
Ik ben idd ook met een refluxbaby overstag gegaan. Had nogal een beeld van mutserige moekes bij draagdoeken.. Nu vind ik dat nog steeds wel een heel klein beetje trouwens, maar had het zonder doek toch moeilijker gehad denk ik. Al ben ik trouwens zeer regelmatig volledig doorweekt gespuugd
Laatst bijgewerkt door Peppertree op 02-06-19 21:10, in het totaal 1 keer bewerkt
Heeft iemand ervaring met het laten maken van een ringsling?
Wil er ook graag een die peuterproof is... Dan kan ik misschien beter voor een zwaardere doek gaan i.p.v. laten maken van een van mijn katoenen doekjes die ik niet vaak gebruik?
Dat is wel stiekem een beetje jammer. Vind hem heel gaaf! Maar is niet zo’n goed idee dus. Ben niet bepaald ervaren met een ringsling en dat is een understatement. Thanks in ieder geval. Heb je nog tips voor wat misschien wel handig is voor een baby en soms een peuter?
Fijn MB! Lekker he, een ontspannen baby! Wij hebben vandaag de stoomtram Hoorn-Medemblik gedaan in de doek. Alleen maar geslapen, zo relaxed. Met deze:
Doe je dat vaker, Yalou? Draagdoeken vermaken? Ik wil ook nog een poppendoek of ringsling laten maken.
Was heel tof! Konden nu naar ons huis zwaaien maar vraag me af of peuter door had dat we nu in de trein zaten waar we zelf altijd naar zwaaien. Geloof dat ik enthousiaster was dan zij .
Ik heb die ringsling heel eigenwijs tóch besteld. Ik hoop dat ik m met goed oefenen wel goed geknoopt krijg over een tijdje. (Baby is net twee maanden). Hij is idd behoorlijk dik, maar ook superzacht.
Oja, kan me idd voorstellen dat je dan gaat twijfelen. Nog een bestellen en allebei doen ?
Ja, ik heb al binnen idd.. Heb tweejarige er al even in gehad maar die wilde al niet heel graag en in combinatie met mijn niet bestaande ringslingknoopervaring was het nog geen succes. Maar ik vind hem veel te mooi om terug te sturen... Zal er morgen even een foto van maken.
Oja, dat heb ik ook wel eens idd. Dan is het wel even stoeien met tassen. Ik zie wel eens een rugzak voorbijkomen en die dan op je buik als je je kindje op je rug hebt. Maar dat vind ik niet zo heel erg charmant, wel praktisch.
Een consult voor ruck is idd wel aan te raden Lautje. Ik vond het wel prettig om te leren hoe ik haar met een hipscoot op mn rug kon krijgen ipv zo'n rugzwaai.