Ik ben transgender

Moderators: EvelijnS, Dani, Shanna, benangelique, Ladybird, Hanmar, Polly

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

theadora99

Re: Ik ben transgender

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-18 18:45

Ik volg dit topic al een tijdje, ik heb je nu ook even gevolgd op Twitter om daar mee te lezen hahaha. Fijn dat alles tot nu toe goed lijkt te gaan!

♡♡♡♡♡

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-18 17:14

Oh joh, mijn Twitter is echt niet beter hoor :+ had alleen met mijn verkeerde axcount je gevolgd dus candaag nog een keer met de goede (waar ik ook actief ben). Lees hier ook nog wel mee hoor :)

♡♡♡♡♡

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-18 17:11

Als ik het goed heb gespot op zn Twitter, Noel Gallagher and the high flying birds? Haha

♡♡♡♡♡

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-18 20:00

Ik heb er al in gereageerd haha

♡♡♡♡♡

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-18 12:41

Hiraeth schreef:
Ik heb volgende week dinsdag eindelijk mijn intake bij het gender team zelf! *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* <3 Ik ben de wachtlijst door!!!! :D

Ja ik zag het, top!

♡♡♡♡♡

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-19 23:00

Shadow0 schreef:
Hiraeth: volgens mij kun je het beste zoveel mogelijk doen wat je wilt dat het uiteindelijk wordt. Dus gewoon stellen dat je man bent.
En dan kun je het daarna nog wel toelichten met "Ik ben man, dit is mijn naam, alleen in mijn paspoort staat nog [...]"
Jij geeft dan gewoon hoe je jezelf presenteert, en dat geeft anderen ook weer houvast. (Want in alle eerlijkheid, ik denk dat de meeste werkgevers en stagebegeleiders eigenlijk geen idee hebben, en daarin snel jouw houding zullen spiegelen: onzeker als jij er erg onzeker over bent, gemakkelijker als jij het gemakkelijker vindt.)
Hier ben ik het wel mee eens! Ik ben meegeweest op eerste jaars kamp van mijn opleiding dit jaar en we gingen de namenlijst af en vroegen om "Eva" (even andere naam) en "Eva" antwoordde "Ja, dat ben ik, mijn oude naam staat nog op de lijst maar ik ben momenteel in transitie dus ik zou graag gewoon "Adam" genoemd willen worden". En iedereen was van oke, is goed. Natuurlijk waren er wel wat vragen, maar vooral vragen uit interesse en niet uit judgement.

♡♡♡♡♡

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-19 00:37

Ja ik dacht, ik ga hem niet met zn naam op internet gooien ik gebruik eben adam en Eva :+

♡♡♡♡♡

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-19 15:51

Tica_81 schreef:
julius_juut schreef:
Een kind van drie die in kleding mag lopen die hem/haar/het past? Oh wat een verschrikking! Een jongetje zou toch eens in een rokje of een shirt met een paard er op naar school gaan! Horror!

>;) een pot zout, geen fles azijn. Is zo onaardig reageren daadwerkelijk nodig?
Dat een kind of volwassene aantrekt wat diegene wil lijkt mij vrij logisch, maar er stond echt operatie, zoals je ook nog kunt zien aan de tekst van mijn link, en daar mag ik dan toch wel mijn vraagtekens bij hebben?

Ik denk dat dit bedoeld is richting het artikel wn niet richting jou

♡♡♡♡♡

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie