Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, Mondy, Sica, Mjetterd, ynskek, Giolli, Dani
Maanlicht schreef:Ik heb echt een prutdag.. Het is weer die tijd van de maand, normaal heb ik dan niet echt cravings, maar dit keer wel en dan driedubbel, en ik moet overal om huilen, gaat lekker hier, haha. Ik stond net in de supermarkt en ik moest me echt inhouden om geen donuts en M&M's en Ben&Jerry's en chips en en en en mee te nemen.
O: Snickers (twee van die kleintjes), chocolademelk uit de koffieautomaat
L: broodje kip tandoori
T: 10 autodropjes
A: salade van tonijn, cannellini bonen, gekookt ei, kappertjes, rode ui, bleekselderij en augurk
T: citroenijsje, handje wasabinootjes
Vera96 schreef:Balen dat je gezakt bent. Maar ik denk dat je trots mag zijn dat je niet bent gaan emotie-eten. Is ook wel een overwinning toch!
Nette lijstjes voor de rest.
Ik ben gister vreselijk uitgeschoten, ik zat netjes op 1600 kcal. Toen heb ik nog gedroogde abrikozen, 2 koekjes, rijstwafels met wheychoco, en een boterham op. Baalde er zo van, als ik dit zo graag wil waarom doe ik zoiets in hemelsnaam. Nou had ik gewoon echt niet goed gepland overdag waardoor ik ook echt wel honger had. Ben maar een extra rondje gaan wandelen en probeer positief te zijn dat ik van de paaseitjes en andere chocola wat ik allemaal heb liggen ben afgebleven.
Vandaag maar bezuinigen, want morgen mag ik lekker aan de sushi. Heeeel veel zin in.
Eulogy schreef:__Sannne schreef:Vera, stap anders over op wodka met een zero variant frisdrank (of bijvoorbeeld crystal clear). Lang niet zoveel kcal als wijn of bier! Hier ook student, en op het terrasje ga ik meestal aan de cola zero (niet light, daar zit alsnog best veel suiker in) en af en toe een cidertje. Veel liever voor de portemonnee ook
Huh in light zitten geen calorieen toch?
Emmaa_ schreef:Doe ik ook wel, ik bewaar ook zo vaak als mogelijk restjes van het avondeten om mee te nemen. Maar op een of andere manier laat ik het toch weer gaan na een tijdje, dan ligt er weer iets wat ik niet kan weerstaan ofzo.
Edit: Ik ben gewoon ontzettend zwak. Daarom roep ik dus ook al jaren dat ik wil afvallen en gaat het telkens maar mondjesmaat. Het klinkt als een stom excuus maar ik kan het op een of andere manier gewoon niet opbrengen om beter te eten ofzo. Zit er zo vaak aan te denken om gewoon iets als weightwatchers te gaan doen in de hoop dat zo'n strakker programma me helpt, maar aan de andere kant denk ik ja dat geld heb ik gewoon niet en als ik me niet aan mijn eigen opgelegde regels kan houden, waarom dan wel aan de regels van weight watchers? raak er echt onwijs gefrustreerd van.
Emmaa_ schreef:__Sannne schreef:Ik ben ook heel benieuwd, hoop dat het vooral helpt om een gezonder eetpatroon te creëren. Het is nu echt chaos bij mij wat dat betreft.
Voor mij is WW daar echt fantastisch voor geweest. Ik blijf heus niet altijd binnen mijn punten (heb gister mijn dag + weekpunten in een avondje aan het strand opgevreten en gezopen dus moet de rest van de week echt heel braaf doen) maar ik maak wel betere keuzes en dat vind ik ook heel veel waard. Ik ben ook nog heel erg zoekende naar hoe ik alles het best in kan richten, ik kan je sowieso aanbevelen om zo veel mogelijk 0 punters te eten, daar is rekening mee gehouden in de berekening van je dagtotaal en zonder is 25 punten gewoon echt best weinig. Ik ontbijt bijvoorbeeld met Griekse yoghurt 0% met een grote eetlepel aardbeienjam, beetje karig maar als ik een hele bak Griekse yoghurt 'mag' eten is het wel vullend. Als lunch probeer ik iets te kiezen met kip, etc etc.
Laura82 schreef:Sanne, ik bak soms in bakspray, maar meestal in olijfolie. Ik moet zeggen dat ik het ook niet altijd braaf telik heb echt wel wat vet nodig (anders zit ik binnen no time verstopt
) en ik ging het vermijden omdat t zoveel punten kost. Ik gebruik wel echt veel minder dan voorheen. Olijfolie door een salade oid tel ik wel altijd.
Ik had de tip van connect (het forum van ww), vrij veel mensen doen t blijkbaar zo, en voor mij werkt het prima. Als ik merk dat het afvallen stagneert zal ik daar wel weer naar moeten kijken.
proven02 schreef:Vandaag:
O- melk, havermout, rozijnen, honing, halve banaan
T- 2 volkoren boterhammen met kipfilet
L- foccacia tosti met zalm en roomkaas en witte chocoladetaart met een cappuccino
T- quinoa met snijbonen
A- ovenschotel met koolvis, brocolli, champignons en gebakken aardappelen
T- kwark met frambozen en honing en 2 blokjes pure chocola
Totaal: 2198
E-127 F-67 C- 260
Gebruikers op dit forum: Maanlicht, MarjanB, RSLevi, Vinny12511, xColorCross, ZonnetjeX en 56 bezoekers