Ik ben transgender

Moderators: EvelijnS, Dani, Shanna, benangelique, Ladybird, Hanmar, Polly

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 15:33

Hiraeth schreef:
Ik heb een mini-update: vandaag in de post een hele stapel papier binnengekregen van het UMCG. Het is wel mooi dat er nergens in de brieven of op de envelop vermeld wordt waar het van is. Mijn familie is er wel ok mee (en legt ook de envelop al klaar op 'mijn' plekje aan tafel), maar ik kan me voorstellen dat er andere thuissituaties zijn waar dat niet van toepassing is.

Het begin van je topic had ik gemist vanwege mijn vakantie, maar gisteravond stapte ik op dit punt in en ik heb inmiddels bijgelezen.

Wat mooi dat je het pad dat je bewandelt en gaat bewandelen op deze manier deelt! Je hebt een fijne schrijfstijl vind ik, en je weet de zaken helder onder woorden te brengen (ook als het over andere onderwerpen gaat, maar volgens mij had ik je dat al eens verteld in een andere context). Ook de uitleg over aanspreekvormen is verhelderend, in het Engels gaat dat idd toch allemaal wat makkelijker.

Ik kan me er overigens geen voorstelling van maken hoe genderdysforie voelt (puur omdat ik het gevoel zelf niet ken), maar ik kan me wel heel goed voorstellen dat iemand op zoek gaat naar manieren om zich minder of niet meer genderdysfoor te voelen. Heel veel succes met het spannende traject dat voor je ligt! +:)+

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-18 19:13

Wat een fijne update! Weer een stap verder! +:)+

Ik moest ook wel even grinniken om 'het gat dichten'. Mooi dat je er ook lekker luchtig over kunt doen, het hele traject is al serieus genoeg. Fijn joh, ik ben hartstikke blij voor je dat het zo positief is gegaan vandaag! *\o/*

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-18 23:50

Wat een fijne update en top dat je moeder je zo steunt! +:)+

.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-18 12:22

Ah wat een goed nieuws zeg! *\o/* :#

.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-19 18:45

Wat een fijn nieuws! *\o/*

.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-19 11:28

Ook mijn allerfavorietste Vlaming krijgt een nieuwe naam en een nieuwe stem: https://youtu.be/XH6tc8P_vAI

Ik ben superblij voor jou, Hiraeth! *\o/* En ik vind het nog steeds geweldig dat je ons meeneemt op je reis. <3

.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-19 15:01

Heerlijk praktisch ook, die opmerking van je vader. :D

Hiraeth schreef:
Ik wil wel een keer mee naar een concert, Karin. :D

Doen we! +:)+

Over die kinderwens: in het afgelopen seizoen van Hij is een Zij wordt o.a. Ruben gevolgd, een transman die zijn transitie op pauze zet omdat hij zelf een kind op de wereld wil zetten. Ik vind het heel bijzonder om te zien hoe iemand twee enorme levenswensen zo weet te combineren.

.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 19:26

Gilles! Wat een geweldige update man! :):)

Het gaat nu idd wel allemachtig snel. Lekker hoor! *\o/*

.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-19 17:59

gemske schreef:
Bij de grootvee artikelen.

Dank, ik heb beeld. :')

Bij de Action liggen ze ook, 3 euro voor een doos van 100 of 150. Altijd handig om wat adresjes achter de hand te hebben met het vooruitzicht dat je er veel van gaat gebruiken.

.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-19 18:06

Het is zó echt nu hè! Gefeliciteerd! *\o/*

.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-19 22:17

Het eerste wat ik doe als ik een haar op mijn kin aantref is driftig op zoek gaan naar een pincet. :')

Zo tof dat ze bij jou gewoon mogen blijven zitten en dat je ze nog koestert ook! <3

.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie