Ik heb bij Sephora dat Tarte travel setje met de blush enz gekocht en die blush (geloof dat hij harmony heet) is echt zalig! Zo'n mooie natuurlijke glow. Ik hou namelijk van no-makeup makeup looks, ik doe geen oogschaduw enz op naar werk en dan moet mijn gezicht verder wel echt mooi uitziet en die blush is nice. Ik hou normaal meer van liquid of cream blush maar hier wil ik er wel meer van. De mascara nog niet geprobeerd want ik heb die BTS-lookalike van Primark in gebruik en ik vind hem echt heel fijn! Hij is niet vegan, BTS wel, maar hij is wel nog steeds proefdier vrij en dat voor 3 euro. Geeft ook niet af, wat ik met Essense wel altijd heb. Echt een aanradertje hoor!
De BECCA highlighter in vanilla quartz heb ik nu ook maar ik vind flexitarian van CP nog altijd beter

Sinds kort gebruik ik ook vaak de Fenty gloss maar die is echt snel weg na een keer eten moet je alweer bij smeren. Hebben jullie nog proefdier vrije gloss aanraders die wat langer blijven zitten en niet plakken? Zijn die van urban Decay goed?