Afvallen 2019

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Princesj, Hanmar, Mondy, Polly

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Anastasia24

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-18 01:31

Mag ik me ook melden? Ik ben 1.65 op het moment, en weeg 70kg. :\ Wil graag naar de 60, heb jarenlang 65 gewogen, maar vond dat voor mijn gevoel ook al te veel. :Y) . Hebben jullie nog tips? Ik loop 4x in de week hard ( Kwartiertje hardlopen. ) en rijd 3x per week. Eten ga ik weer op letten, maar dat vind ik nog een lastig punt. :o Laten we eerst maar beginnen om naar de 65 te gaan, O:)

Dexter <3 Pablo <3 Chico
“Slow and right beats fast and wrong” ~ Pat Parelli
“The horse will teach you if you‘ll listen.” ~Ray Hunt

Anastasia24

Re: Afvallen 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-19 20:19

Ik had me hier op page 2 gemeld.

Nu weer terug met een vraag, :') . Ik heb meegelezen en voor de mensen die goed gaan; Hoe doen jullie het toch, jullie mogen heél trots zijn!!

Okay. Dan de vraag.
Ik ben een beetje in de knoop met m'n eetschema. Mijn moeder probeert te helpen, maar die zegt ook dat je eten niet écht uitmaakt, maar ik geloof dus van wel.

Wat ik nu eet: Ontbijt: 2-3 krackers met kipfilet. :Y)
Middag eten is nu standaard een bak met sla, mét mais, tomaat, slasaus wel(Misschien schrappen?), kipfilet, komkommer en wat wortel.
Avond eten is altijd zonder sju(?) of zout. Aardappels en saus eet ik niet meer. Groenten en een stukje vlees dus wel, :o
Tussendoor probeer ik te vermijden, maár anders eet ik yogurt met cruslie, bakje met vla O:) of noedels ofzo, :Y) . Ik drink alleen water, zo'n 2 half liter flesjes per dag.

Hiernaast staat sporten even op stil ( En dan bedoel ik écht stil. ), maar mentaal is het even niet lekker, dús dat gaat even voor. Wel wil ik dus op m'n eten gaan letten, maar ik weet niet of dit dus goed genoeg is en of ik genoeg vitamine etc. binnenkrijg.

Hopelijk weten jullie raad, :') . Vast wel, :Y)

Dexter <3 Pablo <3 Chico

Anastasia24

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-19 20:53

Bedankt voor uw reactie! Mijn vraag was inderdaad of het nou allemaal wel een beetje klopt, ik zal de tips zeker meenemen! :o . Banaan at ik normaal na het sporten, maargoed, :') . Zal even kijken of ik skieleren(?) weer kan gaan op pakken, :P Veel succes nog iedereen! Als ik bij een mijlpaal kom zal ik weer even reageren, +:)+

Ik ga nu weer gezellig meelezen, :wave:

Dexter <3 Pablo <3 Chico

Anastasia24

Re: Afvallen 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-19 23:27

Klinkt als hogere wiskunde, :+
Zal mij er is in verdiepen, danku!

Dexter <3 Pablo <3 Chico