Gezichtsverzorgingsrituelen

Moderators: Ladybird, Polly, Hanmar, Princesj, Shanna, Dani, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-19 09:49

Ik gebruik niet zoveel eigenlijk. Ik haal ‘s avonds mijn make up eraf met lotion en na het douchen doe ik dagcreme op, ik heb verschillende merken. Yves Rocher heeft naar mijn mening de beste prijs kwaliteit verhouding.

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-19 13:35

AylaL schreef:
Iemand hier met gistpuistjes? Geen acne maar kleine bultjes op je voorhoofd. Echt geen idee wat ik er tegen moet doen.

Zijn dat gerstekorrels of is dat weer iets anders?

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-19 10:33

Xanthippe schreef:
Ik kom even inbreken met waarschijnlijk een echt domme vraag, maar hier gaat ie:

Ik gebruik weinig tot geen producten, niet voor mijn gezicht, niet voor mijn haar, niet voor mijn lijf. 's Morgens oogpotlood en mascara en dat is het.
Nu werkt mijn vriend bij Estee Lauder en had hij in 1 of ander pakket een dagcreme gekregen. Aangezien mijn gezicht behoorlijk droog is, toch maar is geprobeerd. 's Morgens opgestaan, dagcreme erop, oogpotlood en mascara en de deur uit.
Blijft mijn oogpotlood toch wel niet zitten zeker? -O-

Ben ik nu dom geweest door de smeren zoals zonnecreme (ogen en mond dicht en zien dat je overal goed geweest bent) en komt dat spul best niet in de buurt van je ogen?
Of had ik nog iets anders moeten doen zodat dat oogpotlood blijft zitten?
Ben echt een leek op dit gebied 8)7 :')

Waarschijnlijk was je ooglid nog te vet en is daarom het oogpotlood verdwenen.

Suzanne F.

Re: Gezichtsverzorgingsrituelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-19 17:46

Ik heb een proefmonster gekregen van Lancôme, advanced Genifique serum. Dat is echt fijn spul maar zag dat het heel duur was. Maar maakt je huid heel zacht en dringt meteen in.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-19 18:53

xSCWx schreef:
Een fijne face wash voor gevoelige huid vind ik de hypoallergeen van Dr. van der Hoog. Rond de €10, soms ook 50% korting of 1+1 gratis bij Etos/Kruidvat. Mijn mega gevoelige huid reageert hier heel goed (niet dus :P) op
[ [url=m/2WGvWS.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ja die heeft mijn dochter met haar eczeem ook. Die kan niks in haar gezicht hebben maar deze wel.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-19 07:16

Ik ben fan van Yves Rocher wat huidverzorging betreft. Ik heb meerdere lijnen van hun. De favorieten zijn Elixer Jeunesse anti pollution serum en de Serum vegetal sensitive.
Krijg hier geen puistjes van en ben er echt heel blij mee.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie