Korfballende bokkers

Moderators: Ladybird, Polly, Hanmar, Princesj, Shanna, Dani, EvelijnS

arjaaaaa

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 10:25

Toch wel een leuk stuk!
Ondanks de teleurstellende boodschap...
En nu focus op de komende wedstrijden, misschien is de druk er nu wat af...

Vanavond voor ons eerste wedstrijd op het veld, dat wordt weer kilometers maken, wij hebben nog een 30x60 veld helaas...
Maar van de zomer krijgen we nieuw kunstgras en dus ook velden van 20x40!
Vanavond tegen Sporting Amsterdam, daar hebben we in de zaal 2x van gewonnen, dus moet goed komen vanavond... hoop dat het niet te erg gaat onweren/regenen... lekker met dat saharazand...

Angel, hoe gaat het nu met je rug?

arjaaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-19 09:21

Pff wat een weer en wat een slechte wedstrijd! 3-7 verloren..
Regen, wind, wennen aan het grote veld. Zij waren niet beter, maar wij wel slechter! En we hadden 6 dames, dus moest ik er halverwege 20 min uit... man wat heb ik me verveeld langs de kant, had na de wedstrijd ook nog energie over, terwijl ik toch aardig wat heb gerend met uitverdedigen, ook al schiet dat in je eentje niet echt op...
Maar goed, de eerste wedstrijd zit er weer op, over 2 weken gaat het hopelijk beter!

arjaaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 11:04

Dit is ook wat zeg... Mn wedstrijd gaat vanavond niet door. Een heer is geblesseerd en er kan/wil niemand invallen omdat iedereen voetbal wil kijken!
Veel teamgenoten blij, kunnen zij ook voetbal kijken... Ik vind t vooral jammer, had liever gekorfbald...

Jullie zaterdag weer wedstrijd?

arjaaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-19 12:14

En? goede wedstrijd gehad zaterdag?

Ik heb gisteren heerlijk gespeeld! Gewonnen, 2 gescoord.
Mn tegenstander bleef tijdens haar aanvallen de bal maar in mn handen gooien... Ze vond het echt niet meer leuk...

arjaaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-19 12:48

Jammer! Wel lekker gespeeld ondanks het verlies?

Is idd een heerlijk gevoel! Alhoewel zij er anders over dacht... hehehe...

arjaaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-19 12:00

Succes vandaag dide!

Woensdag hebben we verloren. Was een spannende wedstrijd, maar zij scoorde er net een te veel...

Wat ik vandaag toch meemaakte. De coach van de tegenstander van onze F1 zei tegen haar spelers in rust dat ze tijdens het verdedigen op de tenen van onze spelers moesten gaat staan, zodat we niet meer konden gooien! En dat het geen probleem(lees:goed) zou zijn als een speler van ons huilend het veld zou verlaten.
Ik vind dit echt niet kunnen en heb er dus ook wat van gezegd. En zojuist een mailtje naar ons bestuur verstuurd dat ik vind dat zij aangesproken moet worden op haar gedrag... was echt boos, we hebben het over kinderen van 7 a 8 jaar! Die moeten plezier hebben!

arjaaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-19 12:21

Woensdag waren we vrij... volgende week morgen we weer... met twee invalheren doe nog niet eerder hebben meegedaan.. zal vast goed komen..

Succes morgen!

arjaaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-19 08:56

Hoe gaat het met de voorbereiding voor de laatste wedstrijd?

Woensdag hebben we gewonnen, lekker potje gespeeld...
ben erg druk momenteel, zowel werk als prive, dus was lekker om gewoon gedachten op nul en ballen...
ben onder andere ook druk met de organisatie van de schoolkorfbal, wordt hopelijk net zo leuk als vorig jaar! en met kinderen charteren om te komen korfballen, is eigen belang, mn dochter mag nog een jaar in de F, maar er zijn te weinig kinderen om ene team te maken, dus als er geen kinderen bij komen, dan gaat ze door naar de E... niet echt leuk voor haar als 6-jarige om tegen 8-9jarigen te spelen...

arjaaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-19 07:17

Goed! Ik ga sinds een week of 10 naar de sportschool. Ik dacht altijd dat dat niets voor mij was, maar heb er echt plezier in! Ik moet van mezelf minimaal 2x per week, maar meestal ga ik 3 of 4 x per week...
Mn dochter is deze week op korfbalkamp. Voor het eerst 4 nachtjes van huis, spannend! Maar echt superleuk! en ik heb me voorgenomen om de leiding niet te appen hoe het gaat, anders ben ik zo een overbezorgde moeder die niet kan loslaten... haha!

Ik heb al wel weer zin om te spelen, maar dat had ik al een week nadat het seizoen was afgelopen...

@ Dide, blijf je bij KK?

arjaaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-19 20:47

Er worden geen foto's meer op facebook gezet helaas... zijn bang voor gedoe met AVG... maar ze wilde vandaag even bellen, ze heeft het enorm naar haar zin! Echt super leuk!

Vandaag laatste x sportschool voor mn vakantie. Ik wil om de dag gaan hardlopen in mn vakantie om mn conditie een beetje bij te houden. En moet eigenlijk ook wat kracht doen, heb me namelijk in okt opgegeven voor de strong viking run! Lijkt me echt gaaf om te doen!

Fijn dat je bij kk blijft, zullen ze blij mee zijn, zeker nu jullie gepromoveerd zijn!

Je rug nu wel weer goed Angel?

arjaaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-19 09:17

Ik heb enorm veel zin in het nieuwe seizoen!

De traingen van de selectie zijn weer begonnen. De rest begint de 28e. Ook dit jaar geef ik de kangoeroes trainen..

Vandaag is het definitieve programma bekend gemaakt. Bij ons spelen op een 'thuisdag' alle teams thuis dit keer, dus dat is leuk.
Midweek begint pas de 11e, dus ik moet nog even wachten, maar ik ga zelf wel trainen de komende 2 weken... zal wel de enige uit mijn team zijn, misschien dat ik bij het 2e kan aansluiten...

Zelf ben ik redelijk fit, omdat ik gemiddeld 3x per week naar de sportschool ga, dus dat is wel lekker...

arjaaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-19 14:13

tsja, das wel bijzonder ja... Maar goed, mensen kunnen fouten maken natuurlijk...
Een een toernooi afzeggen op het laatste moment is dnek ik ook niet echt een optie...
Maar voor het echte oefenen is het natuurlijk waardeloos!

arjaaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-19 14:23

Bij ons staan de oefenwedstrijden van de 31e nog niet eens op de website! het is dat ik voor de F zelf een oefenwedstrijd heb geregeld, dat ik weet dat ze de 31e gaan oefenen... Volgens mij weten andere jeugdteams nog van niets...

arjaaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-19 21:34

Succes morgen in de hitte dide!

arjaaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-19 10:54

Nee, misschien woensdag..

arjaaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-19 18:53

Nou, de oefenwedstrijden staan op de website... schrik me rot, alleen de senioren en de a1 hebben een oefenwedstrijd de 31e en de f1 omdat ik dat heb geregeld. 2 E teams die voor het eerst E zijn(dus nu opeens mogen ze niet meer verdedigd schieten), een d team wat vers uit de E komt en dus nu opeens in 8tal moet spelen... maar geen oefenwedstrijd.. . Arme kinderen... ben haast geneigd om zelf wat voor ze te regelen voor een oefenwedstrijd...

arjaaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 06:20

Ja, daar zat ik al aan te denken en zag ik zelfs al wat mogelijkheden, maar ja, dan ga ik wel enorm langs degene die het regelt... eerst maar even bespreken denk ik..

arjaaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-19 07:45

Ik laat het maar even zo...
degene die het regelt is nu met vakantie, hoofd van de tc ook... die is woensdag weer terug, misschien dat ik het dan nog even bespreek...

Jouw oefenwedstrijd lekker gegaan zaterdag?

arjaaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 11:04

dacht ik het goed geregeld te hebben voor de F met de oefenwedstrijd, zegt de tegenstander gisteren af... Helaas...

hebben jullie wel eens meegemaakt dat een team 2 competitiewedstrijden op 1 dag heeft? Onze F1 moet op de 14e om 9.00 en om 9.45 thuis spelen... Er is vanales veranderd kwa tegenstanders... ben benieuwd of dit nu klopt... (8 wedstrijden ipv 6. 2 tegenstanders waar de zowel uit als thuis tegen spelen. de andere 4 tegenstanders is het of uit of thuis...)

Zelf woensdag alleen wat geschoten met een teamgenootje, er was toch nog iemand gekomen...

Jullie nog actief geweest?

arjaaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 21:05

Schieten ging prima! Heb door de sportschool best veel kracht erbij... En daarbij komt dat we vanaf dit seizoen op een klein veld spelen, kan ik denk ik vanuit alle hoeken van het veld schieten!

T is ook echt vreemd, ik heb het nagevraagd aan de tc, maar nog niks gehoord...

Succes morgen allebei!

arjaaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 18:57

Gefeliciteerd dide!

Ondanks de invallers dus nog wel gewaagd aan de tegenstander uit jullie poule... leuk!

Inmiddels is het speelschema van de Fjes op sportslink aangepast en volgens de tc moeten we dat aanhouden. Het is een poule van 7 geworden, waarbij je tegen alle tegenstanders 1x speelt... En dus niet meer 2 wedstrijden op 1 dag gelukkig!

arjaaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-19 06:44

As woensdag gaan we oefenen tegen de A. Daar spelen een aantal kinderen van teamgenootjes in, dus dat is wel leuk! En volgende week woensdag de eerste competitiewedstrijd... heb dr zin in!

arjaaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-19 15:48

Yess! Gewonnen! 10-6 voor de oudjes!
Heb heerlijk gespeeld, zij konden steeds doorwisselen, want ze waren met zn 12en, dus steeds weer een verse tegenstander... de eerste helft was nog spannen, met rust stonden we 3-4 achter... maar in de tweede helft kregen we een aantal strafworpen mee... heb zelf ook nog gescoord.
De a baalde wel echt van het verlies... ben nog steeds benieuwd wanneer het kantelpunt komt, dat jong en fit het gaat winnen van ervaring...

arjaaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-19 21:47

Nee, 2e jaars... Ik had verwacht dat het nu al lastig zou worden.. maar dat viel dus mee.. in de zaal nieuwe poging!

arjaaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-19 07:19

Balen angel! je speelt toch voor je plezier, niet om te botsen...

Ze hadden met name moeite met het opzetten van een aanval... en inderdaad ook de rebound, maar dat heeft ook te maken met het bezighouden van je tegenstander, wij vangen veel mee...

Woensdag eerst competitiewedstrijd...
jullie succes zaterdag!