Gezichtsverzorgingsrituelen

Moderators: EvelijnS, Dani, Shanna, benangelique, Ladybird, Hanmar, Polly

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Arnon

Gezichtsverzorgingsrituelen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-05-19 09:29

Is dat een woord? :D

Ik was benieuwd wat voor rituelen jullie gebruiken bij het verzorgen/schoonmaken van je gezicht. *D
Zowel in de ochtend als in de avond.

Ik doe altijd maar wat en dat zie je ook wel enigzins, heb een droge huid op mijn voorhoofd en neus, vettig rondom de neus en kin. Regelmatig puistjes. :z

Maar wat zijn nu echt goede (betaalbare, goed voor het milieu)-producten? :o

Art is how we decorate space.
Music is how we decorate time.

Arnon

Re: Gezichtsverzorgingsrituelen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-06-19 21:16

Fijn zo veel reacties, zie m.n. veel micellair water voorbij komen. Is dat echt alleen voor het make-up er af halen? Ik gebruik namelijk niet echt make-up (behalve mascara).

Ik denk dat ik nu voor producten van rituals wil gaan om te proberen, toner en cleanser.

Ik geloof trouwens ook wel dat er mensen zijn die het met een gezonde levenswijze af kunnen, ik ben echter ook 'gezegend' met psoriasis en zonneallergie dus wat betreft is mijn natuurlijke huid al niet mijn beste vriend. :Y)

Arnon

Re: Gezichtsverzorgingsrituelen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-06-19 21:24

Ja, die reclames rondom gezondhuidsproducten zijn altijd heel geloofwaardig. :')

Voor mascara heb ik inderdaad van die vettige olie, dat werkt prima!

Arnon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-06-19 02:23

Chubby schreef:
Arnon schreef:
Ik geloof trouwens ook wel dat er mensen zijn die het met een gezonde levenswijze af kunnen, ik ben echter ook 'gezegend' met psoriasis en zonneallergie dus wat betreft is mijn natuurlijke huid al niet mijn beste vriend. :Y)

Ik heb een lichte huid, psoriasis en een zonne-allergie. Alledrie zijn het beste gebaat bij een regelmatige, goed opgebouwde en vooral schóne blootstelling aan zonlicht. Vanaf het vroege voorjaar. Wat ik absoluut níet moet doen is producten op oliebasis gebruiken, maar wel de huid goed hydrateren. In de zon liefst niets gebruiken, na de zon lief zijn. En water drinken.

Welkom bij de club. :') Opbouwen van zonlicht ben ik mee bekend ja, alleen jammer als je met je werk vaak binnen zit. := Maar wat bedoel je met schone blootstelling? En bedoel je met in de zon niets gebruiken ook geen zonnebrandcreme? Want binnen 3 tellen ga ik rood zien. :') Ik heb nu antizonneallergiezonnebrandcreme ( :') ) en dat werkt op zich goed tegen de jeuk, alleen wel heel vet vies spul.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie