Gezichtsverzorgingsrituelen

Moderators: EvelijnS, Dani, Shanna, benangelique, Ladybird, Hanmar, Polly

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

MarcoBorsato

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-19 21:03

Chubby schreef:
Micellair water. Klinkt als duur en hip :P Ik zag laatst een filmpje hoeveel microplastics reguliere verzorgingsproducten bevatten en ben me rot geschrokken. Ook die wegwerpdoekjes begrijp ik niet, zoveel afval. Wat is er mis met een washandje :oo

s Morgens was ik mijn gezicht met handwarm water en veeg ik evt uitgelopen mascara weg met een vochtige handdoek of soms wat make-up remover van nivea. Daarna gebruik ik een getinte dagcreme van Louis Widmer (anders ben ik zo bleek als een spook) of een dagcreme van Weleda Iris. Als ik ga werken gebruik ik een matte poeder en wat mascara, als ik vrij ben niets.

s Avonds was ik mijn gezicht met gewone zeep, net wat er voorhanden is, met zo'n blok doen we maanden. En dan smeer ik de nachtcreme van Weleda Iris.

Micellair water heb je in verschillende prijsklassen. Het is gewoon make up reiniger. En met een washandje kan ik mijn make up er niet afhalen.

Ik gebruik nu naked skincare van Lush maar de opvolgers van Rituals staan al klaar. Wat is dat een fijn spul <3

Het is de waarheid

MarcoBorsato

Re: Gezichtsverzorgingsrituelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-19 21:53

Ik denk dat het vooral iets genetisch is.

Het is de waarheid

MarcoBorsato

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-19 16:53

Kimsel94 schreef:
Helemaal niets, ook geen make up dus hoef niets schoon te maken :)

Heel af en toe een enkel bultje, en dat is dan vaak als ik veel zoetigheid heb gegeten :')
Mja heb gelukkig ook tijdens de puberteit geen last gehad van puistjes zoals sommige mensen wel hebben..

Naar mijn idee heb ik dus ook geen extra verzorging nodig omdat het naar mijn inzien allemaal goed zit :)
Daarnaast bespaar ik hierdoor een hoop geld wat ik aan andere dingen kan besteden :))

Ook van straatvuil en fijnstof wordt je huid vies. Ik gebruik weinig tot geen make up maar maak altijd mijn huid schoon.

Het is de waarheid

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie