Ahh Kimmie wat vervelend zeg! Hopelijk is het geen gluten intolerantie!
Ik heb maandag voor het eerst gesport bij een andere sportschool. Ik ging al een tijdje niet echt meer met plezier naar de oude, vooral omdat ik vaak last had van mn lijf nadat ik daar gesport had. Verder zijn de apparaten met luchtdruk als weerstand, en had niet echt het idee dat dat wat doet voor mn lijf. Dus nu maar weer "gewoon" fitness. Echt leuk ga ik het vast nooit vinden ,maar heb er nu wel zin in om mee aan de slag gegaan.
Had een instructie les gevraagd om een schema te maken etc. Ik zei dat ik de spieren in mn billen/bekken sterker wilde maken omdat ik last heb van een overbelasting van mn bilspier en de fysio had gezegd dat ik sterker moest worden. Dat is erg serieus genomen, hij heeft me zo hard laten trainen dat ik nu nog steeds nauwelijks kan lopen
Ik was dinsdag bij de fysio en liet mn schema zien, die schrok zich een ongeluk, oepssss.... Echt zwaar trainen is dus echt nog niet de bedoeling zolang het nog zo overbelast is... Had ik natuurlijk zelf ook kunnen bedenken, maar in mn enthousiasme heb ik dat gevoel even genegeerd
Dus ik ga nu komende tijd zelf beetje aan de slag, en dit schema pas volgen als ik weer hersteld ben.
Qua eten gaat het wel ok nu, moet ff netjes doen, want zaterdag lekker uit met mijn man
Vandaag:
O: Griekse yoghurt met veel rood fruit en beetje muesli
L: 2 knäckebröd met slankie sambal, kom currysoep, beetje rauwkostsalade
T: banaan, nectarine
A: farfalle met tomatensaus en Italiaanse roerbakgroenten, beetje Parmezaanse kaas
T: smart protein chips