Hoog Sensitief Persoon (HSP)

Moderators: EvelijnS, Dani, Shanna, benangelique, Ladybird, Hanmar, Polly

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

xXxXsasxXxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-19 20:56

Ik weet sinds vandaag dat ik hoogsensitief ben. Er vallen een hoop puzzelstukjes op z'n plaats..
Ik ga dit topic even doorlezen.

xXxXsasxXxX

Re: Hoog Sensitief Persoon (HSP)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-19 22:44

Lastig als je een drukke periode hebt om dan toch je rust te nemen om de prikkels te verwerken.. merk dat ik daar nu erg tegen aan loop. Weet natuurlijk pas net dat ik hoogsensitief ben. Maar ik had het altijd wel nodig om gewoon sowieso 1 dag vrijwel niks te doen, en op die manier kon ik weer even opladen. Omdat er nu van alles speelt kan dat minder makkelijk, en merk dat ik helemaal gesloopt ben de laatste dagen. Vriend heeft het zwaar te verduren op het moment. Ook 's nachts krijg ik het gewoon niet rustig in m'n hoofd. Word doodmoe wakker 's ochtends. Heb altijd erg veel moeite met dit soort periodes. Ik ren mezelf voorbij..

xXxXsasxXxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-19 07:41

Ik werk 31 uur per week op een dagbesteding voor kinderen en jongeren met een beperking. Verder heb ik een hond en een pony waar dus aandacht naar toe gaat, en om het weekend zijn mijn 4 bonuskinderen bij ons.

Klinkt ook erg pittig bij jou. Lijkt me ook heftig om daar mee om te moeten gaan.

xXxXsasxXxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 07:50

Arie_zz gebruik jij een app voor meditatie? En zo ja, welke dan? Heb wel eens zo'n app gedownload maar daar zat ik me zo aan te irriteren dat ik die er meteen weer af heb gegooit. Waren zulke irritante stemmen -O-

Beauty26 vervelend als zij denken dat het om wat anders gaat. Zit je daar dan wel op je plek?

Ik had gister een hele onrustige dag op werk. Kinderen waren erg druk door de storm en onweer van afgelopen dagen. Was daarna dus heel moe. Vannacht werd ik zelf heel onrustig en was alleen maar aan het draaien en onrustig dromen. Zat mezelf helemaal op te fokken. Uiteindelijk werd ik wel wat rustiger maar nog steeds heel slecht geslapen. Baal daar dan zo van, had mn rust juist zo hard nodig en word op deze manier alleen maar steeds moeier wakker...

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie