Sauna Liefhebbers!

Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, Shanna, Dani, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-19 11:28

Hoi!

Kent iemand sauna Epe in Duitsland? Kan iemand mij vertellen of het daar in het weekend heel erg druk is?

Wij gaan normaal altijd naar Sare en daar is het in het weekend super te doen kan je echt nog languit liggen in de sauna. Bij de Zwaluwhoeve en Veluwsebron is het niet te doen in het weekend. Daarom vragen wij ons af hoe het in Epe is. :D

The smell of earth after rain!

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-19 21:07

Maandag ga ik met mijn beste vriendinnetje naar Thermen Bussloo!

Is iemand van jullie al in het nieuwe zoutbad geweest? Wat vonden jullie er van? Ziet er in elk geval heel veel belovend uit! :D

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-19 21:27

Waarom mag je maar een kwartier in het zoutbad?

Ik ben een keer op zaterdag naar Bussloo geweest, wij vonden dat toen ook te druk maar omdat wij het een super mooie sauna vonden wilde we het graag een keer door de week herkansen! Nu zijn we allebei toevallig volgende week maandag vrij dus gaan we nog een keertje naar Bussloo.

Wij gaan er vanuit dat het op maandag stukken rustiger zal zijn, iemand daar ervaringen mee?

Petrichor

Re: Sauna Liefhebbers!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-19 21:12

Hier in de sauna ook wel eens iemand gezien, zij had een soort band er om heen gedaan.

Vind het in de sauna ook totaal geen probleem, in de baden vind ik het een minder fijn idee maar ik weet niet of dat gegrond is of tussen de oren zit! :D

Petrichor

Re: Sauna Liefhebbers!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-19 15:02

Je moet vooral gewoon lekker naar de sauna gaan, je hebt er zelf niet voor gekozen om een stoma te moeten gebruiken. Gewoon lekker genieten en dan zie je vanzelf wel hoe het gaat.

Bij de sauna waar ik normaal naar toe ga (Saré) keek er ik elk geval niemand gek van op!

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-19 20:19

Nou vandaag thermen Bussloo een tweede kans gegeven, het weekend vonden we te druk dus daarom nu een keer door de week.

Conclusie is dat ook op een maandag thermen Bussloo veel te druk is. In bijna geen enkele sauna kan je lekker lang uit liggen ik vind dat echt een afknapper. Ook in de restaurants moest je heel lang wachten voor ze bij je kwamen, ze zien je niet eens zitten alleen als je een plekje neemt waar ze toevallig veel langs lopen. Vind dat best kwalijk, personeel zou in de gaten moeten houden of er ook nieuwe mensen gaan zitten. We hebben het verder maar bij koffie met gebak gehouden want ik vond het heel raar dat je geen broodjes kon bestellen in het restaurant.

Na 2.5 uur hadden we het wel bekeken en zijn we lekker naar huis gegaan. Volgende keer maar gewoon weer naar Saré. :)

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie