Sauna Liefhebbers!

Moderators: Ladybird, Polly, Hanmar, Princesj, Shanna, Dani, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

SusanH

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-18 09:02

Ik heb alleen ervaring met de Veluwse Bron en ga niet heel vaak, omdat ik samen met mijn moeder ga en die heeft net als ik altijd een volle agenda. Maar nu via de week van zorg en welzijn een welness bon gehad voor een dagje sauna en die moest natuurlijk gebruikt worden. Dus nu binnenkort lekker een dagje Veluwse Bron :j . Ik zou best vaker willen, maar geen ander sauna maatje en ik vind alleen gaan niet leuk. Deel van de ontspanning is toch ook dat je eindelijk wel de tijd hebt voor die goede diepgaande gesprekken.

SusanH

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-18 09:34

Ik was nu "gratis" vanwege de week van de zorg. Maar kon alsnog flink betalen bij de Veluwse Bron. Dat eten en drinken is echt zo duur :oo zo was het alsnog geen goedkoop uitje. Heerlijk dagje dat wel. Maar duur :=

SusanH

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-18 12:25

Ik vind bij de Veluwse Bron de Pakistaanse zoutmijn heel fijn, de aardsauna en de panorama sauna. Voorlees sauna lijkt me dan weer niks, ben er ook nog geen 1 keer in geweest. Lavendelsauna is denk ik alleen fijn als ze net de lavendel vervangen hebben laatste keer dat ik er was rook je echt niks en hing er alleen een verdroogd bosje lavendel.

Ja is de sauna in Veenendaal fijn? Ik woon echt haast op loopafstand maar ben er nog nooit geweest, idee bekenden tegen te komen staat me tegen.

SusanH

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-18 13:03

Haha dat kan natuurlijk ook gebeuren :')

SusanH

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-19 09:04

Ik ken saunadrome niet. Weer een saunabon via het werk gehad, wil nu naar Elysium want dat ziet er prachtig uit. Is het ook zo mooi als op de foto? En op welke dagen is het het meest rustig doordeweeks?

SusanH

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-19 16:01

Badkleding gaan we sowieso niet doen. En zaterdag ook niet. Dank voor de tip!

SusanH

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-19 08:32

Nou wij zijn pas naar Elysium geweest, omdat we eens wat anders wilden dan de Veluwse Bron. Ik vond het tegenvallen. Voor het eerst gehad dat ik me ongemakkelijk voelde omdat een man steeds dichterbij mij en mijn zusje kwam zitten, terwijl er echt voldoende ruimte in het bubbelbad was. Veel dingen waren kapot, deur die net niet goed sluit, lampen die los hangen/het niet doen. Maakt dat het onverzorgd overkomt. Restaurant Puur wat helemaal niet puur was, omdat je er met een allergie niet terecht kon. En als klap op de vuurpijl zijn zowel mijn moeder als zusje snot verkouden geworden. Ik niet, maar wel 2 dagen echt niet fit geweest. Vooral mijn moeder is fervent saunaganger al jaren en heeft dat nog nooit gehad na een sauna bezoek. En wat we ook misten, een hout gestookte sauna zoals de aardsauna bij de Veluwse Bron. Of we moeten hem gemist hebben. We gaan er niet voor terug iig.

SusanH

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-19 08:44

Ja? Ben er nu 2 jaar niet meer geweest. Dat is jammer. We wilden volgende keer als we gaan daar heen, of naar Thermen Bussloo. Is dat wel een aanrader?

SusanH

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-19 08:48

Dan wordt het Bussloo volgende keer. Jammer dat het zo achteruit gaat dan. Het was altijd echt super verzorgd allemaal.

SusanH

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-19 08:57

Heb even op de site gekeken maar wat zijn die tuinen mooi!

SusanH

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-19 21:58

Dacht dat wij gewoon kritisch waren maar zie dat meer mensen dus die ervaring hebben.

SusanH

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 06:56

Dat ziet er mooi uit!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie