Is dit normaal? (stuitje)

Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, Shanna, Dani, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-19 18:59

Het stuitje onderaan zit idd naar te hard binnen, heel vies maar een dokter kan dit inwendig terug rechtzetten.(doet wel even veel pijn) Weet dit omdat we zelf ook het vermoeden hadden dat mijn stuitje te veel naar binnen stond omdat ik heel erg veel last had tijdens het zitten, ook foto's genomen maar bleek miniem en na enkele keren behandelen door een osteopaat al veel beter. Jou pijn lijkt heel erg op die van mij.

Diallo VW♥

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 15:55

MarjanB schreef:
Thanks revanches!

De pijn is vooral als ik mijn onderrug bol. Fietsen, op t paard in stap en bijvoorbeeld als ik langere tijd heb gezeten en dan opsta. Heb er vaak geen last van maar het is wel erg irritant dat zodra ik meer ga paardrijden meer last krijg. Gisterochtend gereden en s avonds voel ik het nog. Wel in mindere mate dan dat ik net op het paard stap. De pijn zit echt in het midden van m’n kont en straalt uit naar links. De pijn heb ik nooit gehad voor deze val. Ooit rond m’n 14e een smak gemaakt en tijdje pijn aan m’n kont gehad maar niet zoals nu. Deze val nu is meer dan een jaar geleden.

In het verslag staat wel het eea :+ zal die wel ff in Pb sturen. En heb 3cdroms met beelden Haha kan d’r zelf alleen niks wijs uit worden.

Mijn pijn klinkt echt exact hetzelfde. Bij mij was er op de RX foto's volgens de dokter echter niets te zien en zou het meer door de aanhechtingen van de spieren komen, ben 2x naar de osteopaat gegaan en dat heeft echt wonderen gedaan. Ik voel het nu terug een klein beetje, nog niet zo erg, maar als het terug komt ga ik absoluut weer.

Diallo VW♥

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie